28 mar. 2013

Si eu as vrea sa fiu Ambasador ZorileStore!:)

Vazand in blogosfera articolele despre campania organizata de BlogAwards si ZorileStore,  cu tema  "Se cauta Blogger Ambasador ZorileStore", am scris cate-un comentariu la unele dintre blogurile preferate;  imi declaram incantarea vis-a-vis de faptul ca mi-am comandat de pe acest site, vara trecuta, 3 perechi de sandale pe care le-am purtat cu drag, ca am fost multumita de produse si de profesionalismul celor care se ocupa de acest magazin online. Apreciam ideea campaniei insa, nu stiu nici eu de ce, nu m-am gandit sa ma inscriu!

Ei bine, azi dimineata m-am trezit cu alte ganduri! Mi-am spus: why not?! Trebuie sa am incredere in mine, produsele sunt de calitate, ideea in sine e foarte frumoasa...vreau si eu sa intru in acest joc!:)

Am intrat pe ZorileStore, m-am plimbat, am selectat dintre produsele categoriei "Curatenia de primavara" si, in cele din urma, m-am oprit la acesti balerini simpatici la care vad potentialul de a inveseli  mai multe variante de tinute!
Este vorba despre balerinii SUGAR pentru femei LITTLE HAIAU STRIPE :



Voua va plac? Nu-i asa ca sunt draguti foc? 
De-abia astept sa-i port!:D 

Pupicei tuturor!
                                                                                                                                          Ilda
 Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com