31 mar. 2013

Prajituri...pe alese! :)

Buna dimineata de duminica, fete dragi!!!

Daca tot m-ati incurajat la prima mea postare cu subiect culinar si ati riscat :)) afirmand ca vreti si retete de prajituri, vin si va cer parerea si ajutorul! 

Ca un Rac veritabil ce sunt,  iau greu decizii...chiar si cand e vorba despre situatii minore (uneori)! Cunoscandu-ma bine, mi-am dat seama ca o sa ma tot intreb care dintre cele n (nu multe!)  prajituri pe care stiu sa le prepar v-ar incanta mai mult; ei bine, aici interveniti voi, - partea voastra de treaba este sa participati la un sondaj "prajituresc"! Nimic mai simplu: eu va prezint fotografii (facute cu alte ocazii) cu cateva variante de desert, va dau cateva detalii si denumirea, iar voi va spuneti preferinta sau faceti un mic top! Ce ziceti, batem palma?!:)) In urma numararii voturilor (pfff, cum suna asta!), prepar in weekendul urmator o prajitura yuuumiiii, numai pentru voi!

M-am oprit la favoritele celor doi care-s dragi inimii mele (cei mai dragi dintre dragi)! Am patru propuneri - toate savuroase, hipercalorice si generatoare de dependenta!:P Ar mai fi si altele, dar mai pastrez asi in maneca!:P

Trei dintre ele sunt luate de pe blogul Mihaelei Simiuc; v-am mai spus ca ea e singura care ma poate determina sa ma avant fara ezitare in astfel de proiecte! Cea de-a patra e, intr-un fel, reteta de familie (o prepara mama de nu mai stiu cata vreme, am pierdut sirul anilor)!...

Nr. 1

E deosebita, e speciala, e sarbatoare pentru papilele gustative! Ganditi-va ca blatul are nuca si ca e usor crocant, are ciocolata alba si nuci caramelizate, garnisite cu un strat de glazura de ciocolata delicioasa!!! Mie-mi lasa gura apa numai povestindu-va si gandindu-ma la gustul ei...:)



Nr. 2 
Ciocolata de casa in foi de napolitana


Cand ai  tava cu asa ceva in frigider,  mergi la el ca in pelerinaj, nu te poti opri; esti intr-un freamat continuu... E minunata!





Nr. 3
Prajitura cu biscuiti

Aceasta e alta minune! Blatul are nuca si, totodata, e pufos ; un strat de biscuiti, doua creme (una de vanilie, alta cu cacao) - au unt dar nu-s gretoase datorita blatului...




Nr. 4
Prajitura cu Fanta

O prajitura racoritoare, cu blat insiropat (precum al savarinelor), cu o budinca delicioasa - cu aroma de Fanta de portocale...Merge grozav pe timp de vara sau dupa mese copioase cand simti ca nu ai mai putea manca nimic in plus!:))




Si...ta-daaammm,  doar de "amorul artei" (caci zau, nu prepar acum asa ceva  :P), un tort-fluture Diplomat, preparat fiicei mele la varsta de 5 ani!:D



Eiii, acum sa va aud preferintele!
Sunt tare curioasa care prajitura va ispiteste cel mai mult, care e topul favoritelor voastre!!!

Sa aveti o duminica de-li-cioa-sa!!!:D
Pupicei dulci de tot!:)
                                                                                                                                            Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com