5 mar. 2013

Bucuriile lui Martisor

V-am promis ca va voi arata ceea ce am primit in cea dintai zi a primaverii, zi de Martisor! Ce zi frumoasa, insorita, parca totul zambea in jur! Sigur a fost si energia pozitiva de pe fetele oamenilor completand razele unui soare generos!
Parafrazand titlul filmului Eu cand vreau sa fluier, fluier..., as putea spune: eu cand vreau sa va arat martisoare, va arat, nu gluma! Va previn, nu va speriati de avalansa de fotografii, am supus photoshooting-ului chiar tot, din toate zarile adunate - de la sot, de la fiica mea, de la parinti, de la socri, de la unchi si matusa, de la bune prietene, de la sefi, de la colege, de la elevii mei, de la elevii colegelor mele, de la fosti elevi! V-am spus ca sunt o norocoasa (ar fi culmea sa nu recunosc asta!) si ca ma iubesc multi oameni ...le multumesc lor si lui Dumnezeu pentru acest mare noroc care, se pare, mi-a fost harazit la nastere, altfel nu mi-l pot explica...:)
N-am sa va plictisesc precizand care anume si de la cine provine caci ar fi obositoare toate mentiunile (le stiu eu si le pastrez in suflet, purtandu-le cu drag)! 
Vorba lunga, saracia omului...Prin urmare, etaland cu eleganta si dezinvoltura snurul alb-rosu al martisorului, isi fac aparitia in scena:

- niste brose; vesela "gradina cu flori"  realizata din fimo are si cercelusi!


- ca veni vorba despre cercelusi, ii privesc pe acesti "sclipiciosi" Swarovski cu "pofta" - precum cotofenele!:)) sunt foarte "pretentiosi" la pozat si isi expun in mod rezervat frumusetea!:P




- niste pandantive cute-cute, de-abia astept sa le port!



-bratari (e-atat de delicata cea din argint, cu perlute)!





- seturi de accesorii, in diverse combinatii!
* acesta, animal print, poate fi purtat in doua variante: cercei + bratara ori cercei + colier!


 - am purtat deja acest set la petrecerea despre care va povesteam si v-am aratat si poze (intr-o postare recenta)!

 - un set de culoare orange; e de la Avon; culoarea reala e cea din prima poza; merge de minune cu o rochita animal print pe care-o am; chiar o sa va arat intr-o postare viitoare (am dat 25 de lei pe ea:D)...



- acest inel e de la iubitul meu sot, asta trebuie sa va marturisesc!:)



- niste martisoare exclusiv pentru suflet - felicitari! pastrez pentru mine mesajele, fiind personale!:P


Am primit si flori - zambile, lalele, frezii, o orhidee in ghiveci (aceasta din urma a fost intampinata cu bucurie  de surorile sale aflate de mai mult timp la fereastra mea)...
Si, la final, pentru a va aminti de copilarie (macar intr-un fel, daca nu in totalitate), va arat cate ceva din ceea ce a primit fiica mea: niste fluturasi-Swarovski, o esarfa dragalasa, doua pandantive: urs si elefantel, o brosa cu pisicuta Hello Hitty; sunt convinsa ca mai are si alte martisoare dragute foc dar, in iuresul evenimentelor, le-a uitat  vineri seara in vestiarul ei de la scoala (a fost ceva tam-tam pe tema asta, dar pana la urma s-au domolit spiritele!)...




Sperand ca v-a fost pe plac postarea, ma opresc...nu inainte de a va intreba:

V-a placut in mod deosebit ceva din ceea ce ati vazut ? :)

Va doresc sa aveti in continuare o saptamana frumoasa, sa simtiti ca totul merge exact asa cum va propuneti!
Pupicei, fete dragi!
                                                                                                                          
                                                                                                                                       Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com