15 dec. 2011

Review:cosmetice Apidava


  Bine v-am regasit!

    Sunt la fel de incantata de produsele Apidava ca si in ziua in care le-am primit.De fapt,sunt si mai incantata.Le-ati putut vedea printre preferintele lunii trecute (continua sa fie),iar acum aveti sansa de a castiga unele din acestea,in cadrul concursului in desfasurare.





 O sa incep cu produsul meu preferat,crema gommage cu miere,argila,ulei de jojoba si  ulei din samburi de struguri.
  In primul rand trebuie sa spun ca am primit acest produs in varianta full size,50 ml,iar recipientul era plin ochi!Ce o face perfecta:
  • are o consistenta usor uleioasa,ceea ce ii permite masajul in timpul exfolierii.
  • particulele exfoliatoare,cele care se vad albastre,sunt foarte delicate.
  • suficient de lichida incat necesita o cantitate mica pentru o intrebuintare.
  • potrivita oricarui tip de ten.
  • nu contine parabeni.
   Cu crema asta e imposibil sa uiti ca trebuie sa iti exfoliezi tenul de 2 ori pe saptamana.Producatorul recomanda utilizarea o singura data pe saptamana,insa daca aveti un ten mixt (e cazul meu) ori gras,este in regula si chiar recomandat ca acest procedeu sa se faca de doua ori pe saptamana.
  Miroase delicios,iar in contact cu apa calda,aroma se ``topeste`` in atmosfera.
  Si cum tot mai multe dintre noi suntem atente la ingrediente,iata ce contine acest gommage.


O folosesc pe tenul uscat,pentru ca am observat rezultate mai bune decat atunci cand mi-am umezit tenul.O masez timp de 2-3 minute,dupa care clatesc cu apa calduta.Rezultatul:imi simt tenul curat,fara sa fie agresat in urma exfolierii.





De altfel,pregateste tenul pentru urmatorul produs Apidava pe care il iubesc:masca nutritiva cu miere,laptisor de matca,ulei din samburi de struguri si vitamina E.
  Esantionul de 5 ml mi-a fost suficient pentru 3 masti,ultima aplicare fiind chiar acum cateva minute.



        Ce o face perfecta:
  • ingredientele si proprietatile acestora pentru hidratarea tenului
  • consistenta deosebit de cremoasa.
  • fermitatea si elasticitatea tenului,dupa utilizare.
  • mirosul la fel de dulce,precum cel al gommage-ului.
 Acest produs se afla printre preferintele mele,de aceea il voi cumpara curand.


 Printre preferintele mele de luna trecuta se afla si crema pentru
ochi cu miere,laptisor de matca,ulei de jojoba si ulei de samburi de struguri.Va spuneam atunci ca e singura si prima crema de ochi care ma iubeste si pe care eu o ador.Desi nu am pielea ochilor sensibila,de-a lungul timpului am avut o relatie de love-hate cu orice crema de ochi.In scopul hidratarii zonei ochilor,nu suportam decat uleiurile.Si poate ca acestea au fost cele care au ``salvat`` relatia mea cu aceasta crema de ochi.
  • are o consistenta aparent solida,care se topeste insa in contact cu caldura pielii
  • intra usor in piele si nu lasa urme la suprafata
  • senzatia de hidratare e uimitoare dimineata,cand pielea din jurul ochilor se simte moale,fina,elastica.
  • am primit gramajul perfect,in viziunea mea,pentru o crema de ochi.
  • are acelasi miros delicios,ca si celelalte cosmetice Apidava,insa ceva mai timid,subtil,light.

Crema de maini a fost si este in continuare printre preferintele mele.Contine miere,propolis si ceara de albine.
  Primul lucru pe care n-ai cum sa nu-l remarci la crema asta este mirosul.Stiu ca ma tot repet,dar expresia ``miroase delicios`` este cea mai potrivita.Este deosebit de cremoasa si,cu toate acestea,intra rapid in piele.E recomand persoanelor care nu au rabdare cu cremele de maini si care nu suporta sa isi simta mainile lipicioase.Si pentru ca stiu ca ultimamente s-a tot testat crema de maini de la Cosmetic Plant,crema pe care eu o iubesc,va spun cu mana pe inima ca aceasta,Apidava,o intrece!Incercati sa-i rezistati fara sa va mirositi mainile din 5 in 5 secunde.Nicio sansa!
   Cu siguranta o voi cumpara!


  Balsamul pentru calcaie cu ceara si propolis poate fi considerat cu usurinta,un tratament.Il recomand persoanelor cu calcaiele foarte uscate.Trebuie sa recunosc ca isi face foarte bine treaba si in cazul coatelor.A fost foarte usor sa-l conving pe prietenul meu sa-si ingrijeasca pielea coatelor cu aceasta crema.
 Are un miros intepator,usor mentolat,iar efectul este unul racoritor.
 Iata si ingredientele acestui balsam.




Utilizarea apei de gura cu propolis si extracte din plante a fost o experienta complet noua pentru mine.Obisnuita cu cele pe care le gasim in supermarketuri,aceasta este mult mai light,mai usor mentolata.





   Ar mai fi cele doua creme :

  • crema antirid de zi cu Miere,Ceara,Extract din Flori de Salcam si Laptisor de Matca.
  • crema regeneranta de noapte cu Miere,Ceara, Laptisor de Matca, Vitamina A si vitamina E.

  Avand in vedere ca am deja niste creme pe care le folosesc,am hotarat sa ofer cremele Apidava mamei mele,asadar,acestea au luat drumul Spaniei,acolo unde se afla mami meu.Eu le voi cumpara imediat ce le termin pe cele incepute,deci o sa va vorbesc despre ele in viitor.

 Am primit,de asemenea,si doua sapunuri:unul cu miere si unul cu lavanda.Ambele miros demential,insa doar pe cel dintai,cel cu miere l-am folosit pana acum.
  Face o spuma cremoasa,nu usuca pielea si miroase foarte foarte bine.


     Daca v-am convins sau macar v-am facut pofta,va invit la concurs,unde puteti castiga 3 din aceste produse:crema gommage,crema de maini si crema de ochi.




   Pe curand!



 

Blog Template by YummyLolly.com