11 dec. 2011

NOIEMBRIE:preferinte si dezamagiri (+giveaway)


   Stiu ca am intarziat destul de mult cu aceasta rubrica,deci o sa trec repede la treaba.Luna noiembrie a fost destul de fructuoasa in ce priveste testarea unor produse destinate ingrijirii tenului meu mixt.Imi place sa spun ca am gasit un fel de echilibru de care sunt tare mandra.In rest,m-am bucurat de multe produse pe care le foloseam deja de ceva vreme,de produse produse prezentate deja in favoritele lunii,dar si de altele,mai noi.


   Cu gelul de curatare Bioderma Sebium ``ma cunosteam`` deja.Desi l-am utilizat in trecut,acum vreun an (cred),am observat ca tenul meu reactioneaza altfel acum.Ce vreau sa spun:daca inainte nu-l putea utiliza zilnic pentru ca simteam ca imi usuca pielea,acest lucru nu mai e valabil acum.De mentionat e ca tenul meu este mai putin gras in zona T,decat era acum un an.
  In folosesc in fiecare dimineata,uneori si seara,dupa demachiere.Dimineata aplic imediat si crema Bioderma Sebium Hydra,pe care o vedeti alaturi de gel.
  Sunt produsele preferate,de aceea va anunt ca va urma un review despre acestea.
  Multumesc,Bioderma,pentru cele doua produse!


  Rutina demachierii a ``suferit`` o completare.Pe langa demachiantul-minune,Liz Earle mi-a oferit spre testare tonicul si crema hidratanta,ambele perfecte pentru tenul mixt (dar si pentru cel gras).
 Desi o buna perioada de timp am preferat sa renunt la tonic,sunt foarte incantata de acesta de la Liz Earle.L-am ales intr-un recipient spritzer,pentru a ma putea bucura de tonifiere ``ca la carte``.
In ce priveste fluidul hidratant,il folosesc inainte de a aplica machiajul.Nici nu-mi vine sa cred cum o cantitate foarte mica,imi poate hidrata si pregati tenul atat de bine pt machiaj.Va urma un review,sper eu anul acesta :P


 Ce avem aici?
  • crema gommage cu miere,argila si ulei din seminte de struguri de la Apidava.Absolut un must have!
  • crema hidratanta cu ulei de masline de la Apidermaliv,pe care o folosesc pentru ingijirea de seara.
  • pudra de argila AslaVital,din care imi fac diverse masti.Daca sunteti interesate de masti care sa faca intr-adevar ceva pentru tenul vostru,pliculetele cu pudra de argila nu ar trebui sa va lipseasca!

Unghiutele le-am tot pastrat foarte scurte pentru ca se rupeau/exfioliau/agatau intr-un stil alarmant.Le-am ingrijit cu uleiul Regetis (pe care il am de la Catalina) si vi-l recomand cu caldura.
  Totusi,culorile pe care le-am purtat del mai des au fost cele doua:Flormar si Golden Rose matte velvet.


In materie de machiaj,am fost cuminte.Am folosit ceea ce am deja si am de gand sa fac asta in continuare.Paletuta Sleek o am de la draga mea Ioana,iar alaturi e un blush Peach de la Oriflame.


  De cand am primit parfumul Marcel de la Oriflame,le sunt infidela parfumurilor mele dragi.E elegant,persistent,clasic..perfect pentru serile reci.
  Le multumesc celor de la Oriflame si DivaHair pentru cadoul facut!
  
Am adunat aici mai multe produse:
  • masca de par LATTE de la Kallos (v-am mai spus de ea in tag 5 sub 20 lei)
  • cremele pentru calcaie de la Apidermaliv
  • balsamul de buze Apidermaliv.
Pentru ultimele doua aveti review aici.




Foarte foarte mult mi-au placut alte doua produse,pe care le-am primit de la Apidava,in format de esantion.E vorba de crema de maini si crema de ochi.Trebuie sa spun ca e prima crema de ochi care ma iubeste!Si eu pe ea,evident.Miros divin,a dulce!
 Foarte curand o sa fac un review produselor primite de la Apidava,sper sa va indragostesc.De fapt...hai sa nu va mai tin in suspans,o sa va dau sansa de a le testa in cadrul unui giveaway.
  E vorba de produsele Apidava mentionate in aceasta postare:
  • crema gommage cu miere,argila si ulei din seminte de struguri
  • crema de maini cu miere,propolis si ceara de albine
  • crema de ochi cu laptisor de matca,ulei de jojoba,ulei din samburi de struguri.
Tot ce trebuie sa faceti e sa urmariti blogul prin GFC,badge-ul arata asa:
   Lasati-mi un comentariu cu numele cu care ati dat follow (GFC) si raspunsul la intrebarea :

``Cu ce cadou va rasfatati de Craciun?Va cumparati ceva anume,mergeti undeva,aveti un anume ritual...nu stiu,orice constituie un cadou pe care vi-l faceti voua insiva``

   Voi alege castigatorul pe baza raspunsului,deci fara tragere la sorti.Dar,daca vor exista mai multe sa-mi placa,stiti voi ca nu ma lasa inima si mereu premiez ceva in plus.Depinde de voi.
  Concursul incepe astazi si se incheie duminica viitoare,18 decembrie, la ora 12:00.Tot atunci voi anunta castigatorul.

    Va astept inscrierile daca va doriti aceste bunatati Apidava,eu intre timp o sa pregatesc reviewul produselor,ca sa stiti la ce va asteptati.


    Pe curand!


 

Blog Template by YummyLolly.com