2 mai 2011

Review: Ser contur ochi si buze Gerovital Plant & OPI (ziua 4)

      Scurta prezentare a produsului,conform site-ului www.farmec.ro:
``Ceramidylul-Omega şi extractul organic de Floare de Colţ  previn procesele de îmbătrânire prematură ale pielii datorate radicalilor liberi, cresc elasticitatea, supleţea şi gradul de hidratare al pielii. Acţionează sinergic pentru regenerare, diminuarea ridurilor şi prevenirea apariţiei altora noi.
Extractul de Floare de colţ este ingredientul ideal pentru tratarea pielii stresate, aflată în contact permanent cu factorii de mediu. Complexul Herbatonic acţionează sinergic cu Aquaxylul pentru potenţarea efectelor hidratante``.

     

    Recipientul (15 ml) are o forma practica,ce ajuta la dozarea corecta.Termenul de valabilitate este de 6 luni de la deschidere.
    Stiu,ati mai auzit asta,insa si mie denumirea de ``ser`` mi se pare ca se vrea a fi una sofisticata.As spune ca are mai degraba o consistenta specifica unui gel-crema.


                     
    Am avut experiente destul de contrare cu crema asta.La prima aplicare,de exemplu,am atins cu genele partea acoperita cu crema si au inceput sa ma usture ochii.A trebuit sa ma clatesc cu apa rece,ca sa-mi revin.M-am gandit ca am aplicat, poate, prea mult produs si am continuat cu o cantitate mai mica.Deci,aplicat-masat-asteptat.Pielea mea refuza parca sa-l absoarba...Chiar si a doua zi dimineata,in timp ce ma spalam , am simtit reziduuri de crema in zona ochilor.
  Dupa aplicarea de dimineata,lucrurile stateau altfel:crema era absorbita (nu foarte repede insa) si pielea din jurul ochilor devenea mai moale,mai fina.
  De ce diferentele astea intre dimineata si seara?Singurul raspuns care mi-a venit in minte a fost in legatura cu modul in care imi curat fata in cele doua momente ale zilei:dimineata folosesc apa si un gel de curatare,iar seara-demachiantul.Deci e posibil ca demachiantul sa-mi fi impiedicat absorbtia cremei de ochi.Si pentru ca nu am un tonic special conceput pentru ochi,iar apa termala s-a dus la ultima depilare...,dupa demachierea ochilor am folosit o solutie micelara (potrivita si pentru ingrijirea ochilor).Eh,vreau sa va spun ca lucrurile au stat complet diferit dupa acest pas.Aplicat-masat-asteptat si...incepea sa-mi placa ``serul`` asta.
  Saptamana trecuta intr-o dimineata,am simtit ca la masajul serului simteam ca-mi arde pielea.Dupa aplicare,la fel.M-am speriat,m-am spalat cu apa rece si n-am mai indraznit sa reaplic.Seara-aceeasi problema,aceeasi senzatie de arsura in jurul ochilor.
  Asa ca am facut 2 zile pauza,timp in care in zona ochilor nu am mai aplicat nici un fel de crema.Vineri,a fost zi de exfoliere,apoi o masca.Dupa indepartarea mastii,am aplicat serul contur.In jurul buzelor nu simt absolut nimic si nici n-as astepta vreun rezultat,insa in jurul ochilor...iar acea senzatie.M-am spalat cu o discheta imbibata in apa rece si gata.Eu nu-l mai vreau,nu-mi mai trebuie.

  Mi-am amintit de raspunsul celor de la Farmec pentru cineva care reclama senzatii de arsuri la primele aplicari-``este un proces normal ce dureaza pana cand pielea se obisnuieste cu ingredientele serului``.Hmm,eu nu m-as adapta unui asemenea ``proces normal``.Problema este ca la mine e exact invers:m-am obisnuit cu el si apoi a inceput sa-mi dea senzatii de arsura.Mi se pare cel putin ciudat.




  In alta ordine de idei,sunt deja 4 zile de cand port manichiura OPI (daca se mai poate numi asa),va las o fotografie.Maine scap de ea :).
            
 
      Pe maine,nu uitati de giveaway  si,daca va face placere,de invitatia mea la cercetare.
                                                                      
                                                                             Endre.
 

Blog Template by YummyLolly.com