13 mai 2011

2 x NOTD Farmasi



 Cele doua nuante pe care le veti vedea reprezinta prima experienta a mea cu Farmasi.Am decis sa caut lacurile Farmasi dupa ce am vazut nuante dragute la unghiutele unor bloggerite,dar mai ales dupa o anumita replica primita ``Cu banii pe care ii dai pe un lac OPI,iti poti cumpara 10 Farmasi``.Si nici nu am cautat mult-erau chiar la unul din magazinele de la parterul blocului unde locuiesc.Le-am ales pe acestea doua,fiind unicele in nuantele astea.
  Trebuie agitate bine si aplicate intotdeauna in 2 straturi generoase.Nuanta orange corespunde codului 90 si este lucioasa,fara sidef.Cea albastra corespunde codului 85 si este sidefata.Lacurile sunt produse in Turcia,sticlutele sunt de 12 ml si sunt valabile 12 luni de la deschidere.Pret,4 ron.

  Va las cu doua fotografii de-ale mele.



     Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com