24 mar. 2011

Review :Resveratrox Anti-cellulite de la Ivatherm

   Am cumparat-o pentru prima oara la inceputul lunii decembrie,anul trecut.Am fost constiincioasa si am incercat,pe cat posibil,sa o folosesc de doua ori pe zi : dimineata si seara.
   Ce mi-a placut prima data a fost consistenta deosebit de fina,iar in timpul masajului nu se fac acei asa-zisi ``frecatei``,atat de proprii cremelor tratament de orice fel.Se absoarbe relativ repede,insa e bine ca dupa masajul cu crema sa asteptati cateva minute inainte de a va imbraca.
  Contine apa termala Herculane (asta deja nu mai e o noutate) si chiar se simte in textura cremei;are o culoare bej-deschis si miroase placut,delicat.
   Ca rezultate imediate-o piele mai fina,mai catifelata.
   Ca rezultate in timp-la mine au inceput sa apara la al  2-lea recipient de crema,asta inseamna dupa 5 saptamani,insa la Craciun deja recomandam crema prietenelor mele.
   Ivatherm spune despre aceasta crema,citez ``amincit-draine-raffermit``,adica slabeste-dreneaza-tonifica.Nu va asteptati sa masurati cine stie cati cm mai putin dupa folosirea cremei,dar efectul de drenaj si mai ales tonifiere e garantat (cel putin asa a fost in cazul meu).Nu uitati ca indiferent ce crema folositi,factorii mecanici si dieta sunt determinanti.La factori mecanici vreau sa zic tehnica masajului (miscarile propriu zise) si sport,iar la dieta...nu va ganditi neaparat la o cura,ci la a manca sanatos (mai ales fructe si legume).Ok,sa nu divagam de la subiect :).
 Un singur recipient de 200 ml costa aprox.85 ron, mie mi-a ajuns cam 3 saptamani (dimineata si seara),rezultatele aparand dupa 5 saptamani,asa cum spuneam mai sus.Consider ca se merita,mai ales daca sunteti constiincioase si aveti si putintica rabdare :).
       In curand,intentionez sa incerc si varianta forte a acestei crema  (in ambalaj alb) din simpla curiozitate,dar si pentru a vedea diferentele sincere intre cele doua.

                                              Fiti frumoase (mai ales prin ingrijire)!Va pup
 

Blog Template by YummyLolly.com