30 mar. 2011

Dove Cream Bar-ZIUA 3

   Nu stiu daca am specificat in prima postare Dove,insa eu eram si sunt o fana a produselor Dove,in general.Ce nu stiam eu e ca sapunul care e nelipsit in baia noastra,e si un bun aliat al tenului meu,Incepe sa-mi placa Dove din ce in ce mai mult.Ador mirosul inconfundabil,l-as deosebi ,cred, dintr-o mie.Imi place spuma produsa in contactul sapunului cu apa, o spuma pe care as tine-o pe maini la nesfarsit.Pentru mine e o surpriza din ce in ce mai placuta.
   Ce ma incanta este faptul ca efectul matifierii in urma rutinei...dulcei rutine Dove,dureaza pana la cateva ore.La asta,clar,nu ma asteptam.Sceptica cum sunt,ma tot astept sa-mi usuce ,sa-mi stranga pielea.Zadarnic.Si ma bucur astfel ca am acceptat testul Dove.Imi place cum spuma, fina ca o crema, curata tenul tenul dimineata si cum ma ajuta sa-l demachiez seara,pastrand hidratarea.
  Pentru maine,a patra zi,am un test pentru sapunul Dove (daaa,un altul).Pastrez supriza pana maine seara,cand ma regasiti tot aici.

                                          V-am pupat pe toate cate-un pic!
 

Blog Template by YummyLolly.com