28 mar. 2011

Dove Cream Bar-ZIUA 1

               

  Si iata-ma la finalul primei zile din cele 7,in care mi-am propus sa vad daca ``Dove face diferenta``.Asa ca,am lasat gelurile de curatare,demachiantul ori lotiunea micelara in favoarea sapunului Dove.
   L-am folosit dimineata in locul gelului meu de curatare si acum,seara,in locul demachiantului (da,am avut curajul).Mentionez de la inceput,desi am mai facut asta si in celelalte postari,ca am un ten mixt cu pori dilatati in zona T si normal in rest.
  Pe rand,acum.Dimineata mi-am umezit fata si mainile si am aplicat spuma produsa de sapun.Am preferat o spuma fina,cremoasa,in locul celei cu clabuci.Protejand zona ochilor,mi-am masat tenul in miscari circulare,dupa care m-am clatit cu apa usor calduta spre rece.Bucuroasa de senzatia proaspata,ma asteptam ca senzatia aceea de uscare si strangere sa apara dintr-o clipa in alta.Si-am asteptat...si-am asteptat.Acest lucru nu s-a intamplat.Tenul era la fel de elastic,cu acea stralucire sanatoasa.Abia dupa 10 minute am aplicat crema hidratanta.
  Seara-demachierea.Initial,m-am gandit sa ma demachiez cu un lapte demachiant si abia apoi sa ma spal si cu sapunul Dove.Apoi,mi-am zis ca daca trece si testul demachierii...e ceva.Ca si dimineata,am aplicat pe fata umeda spuma consistenta Dove,evitand zona ochilor.La un moment dat,spuma a capatat o nuanta crem si asta din cauza fondului de ten,pudrei,blushului si veilului de peste zi (plus,alte impuritati,normal).Si asta nu a putut decat sa ma bucure.Dar si mai mult m-a bucurat ca pe discheta cu care am aplicat lotiunea tonica,nu s-a mai luat mare lucru.Sa va mai spun ca din nou am asteptat sa  mi se stranga pielea?Fara ``succes``.

      Cam asta a fost prima experienta cu sapunul Dove folosit pe ten.Zilele viitoare imi propun sa vin cu notite punctate,pentru a nu face postari kilometrice.
   
                                  Va pup pe toate cate-un pic!


  
 

Blog Template by YummyLolly.com