21 ian. 2014

Meloman pentru o zi (39)

Dacă nu am fi avut suflet, ni l-ar fi creat muzica.
                          (Emil Cioran)

sursa


Bună! :)

Chiar dacă altfel pare, să ştiţi că încă mai "cânt"! Se întâmplă doar să am o perioadă foarte încărcată şi mai mult decât solicitantă (din punct de vedere profesional). Sper să reuşesc, printre picături, să mai scriu câte ceva pentru voi...sau pentru mine! :)

Azi, Nat King Cole! Are o plutire anume; mă ajută să mă relaxez, să mă detaşez puţin de prea multele gânduri!

Enjoy the music!



Pe cât mai curând posibil! Sper să nu mă uitaţi de tot! :)

Pupici, cu drag!
Ilda
Lavender Thoughts to you

La SoriN se reunesc toţi melomanii, el e iniţiatorul acestei minunate idei de postare.Vă recomand să îi faceţi o vizită, ascultaţi astfel şi alte alegeri muzicale!


 

Blog Template by YummyLolly.com