26 ian. 2014

Happy moments (19)

Bună, fete dragi!

Mă gândeam că o postare având acest subiect poate părea tichie de mărgăritar dacă raportez la agitaţia, suprasolicitarea şi "alinierea total nefavorabilă a planetelor" - toate resimţite de mine de vreo două săptămâni încoace; vorbesc doar în numele meu, sper ca pentru voi să fie altfel! 

Pe de altă parte, schimbarea asta de decor hibernal şi faptul că am decis ca măcar pentru o zi să pun sentimentul de gâtuire în stand-by (teoretic măcar, apelând continuu la autosugestie) mi-au dat elanul de a scrie; numai aşa am constatat că am aici material pentru trei astfel de postări; voi comprima, pe cât posibil...am foarte multe să vă povestesc! Promiteţi să rămâneţi cu mine până la sfârşit? Bun, mulţumesc, acum am motivaţie solidă pentru a mă înhăma la lucru! :)

*Unele dintre gândurile mele frumoase au rămas de la Revelion! Ne-am distrat şi am râs copios toţi trei, am înălţat pentru prima oară un lampion (aşa cum v-am mai spus); trei dorinţe frumoase am trimis cu el - a Diei, a mea, a lui Alex!



 Prima săptămână a acestui an : quality time petrecut şi savurat împreună! Mmm, am mai fi vrut! Ne era dor de delicioasa ciocolata de casă în foi de napolitană a Mihaelei Simiuc! Am preparat-o!  Prima dată v-am spus despre ea în această postare-sondaj (care s-a finalizat cu reţeta prăjiturii cu ciocolată albă şi nuci caramelizate)! Plimbări în parc şi la pădure, apus de soare şi răsărit de lună, relaxare, lectură (Prea multă fericire - Alice Munro)...



* După vacanţă, reluarea cursurilor a presupus ceva apatie de start dar copiii păreau mai mari şi mai frumoşi, revederea entuziastă ca după o perioadă mult mai lungă! Au fost atât de drăgălaşi de Sf. Ion, aşteptându-mă! Stăteau pitiţi în spaţiul creat de semicercul  pe care îl formează pupitrele, ca nişte pui în cuib! Au sărit să mă îmbrăţişeze, urându-mi La mulţi ani!...Amintiri de suflet. :) Deşi sunt o Ioană incognito, aşa cum mereu am spus-o, mi-am cinstit colegii, i-am servit cu bomboane pe copii; seara, am mers toţi să sărbătorim o mică Ioană prietenă! Unii dintre cei care mă iubesc nu se lasă şi îmi oferă cadouri! Foarte mulţi oameni m-au făcut să mă simt norocoasă adresându-mi urări frumoase - prieteni, colegi, fete dragi din blogosferă, cititoare, foşti elevi care nu ştiuseră vreodată că port şi acest prenume... Extraordinară a fost surpriza Gabrielei -  bună şi dragă prietenă din blogosferă. Mulţumeeesc, Găbiţam-ai făcut să mă simt răsfăţată! Veţi vedea pe-acolo (fără legătura cu onomastica)  şi un mic dar adus de la Viena,  de o prietenă! 





* Urmează un capitol inepuizabil numit Dia... 

V-am mai spus ca îi place să se costumeze, face nişte surprize teribile; odată o vezi apărând te miri cum! Face nişte combinaţii vestimentare atipice!  :))


E copil, îi place să se joace, stă în legea firii; se poate concentra îndelung şi cu răbdare pentru a aşeza beţele pe care le cară măgăruşul! Recită şi poezii  eminesciene, într-un concurs organizat la şcoală. Nu are vreun talent deosebit aici dar are ceea ce eu n-am avut la vârsta ei: curajul de a ieşi în faţă, de a participa, de a nu se ruşina cu sine. Suntem foarte mândri de ea! Mai vedeţi şi zâmbetul unei viitoare cochete domnişoare! 



Petrecerile s-au ţinut lanţ pentru ea, se duce cu multă bucurie! Fotografiile sunt de la aniversarea unei bune prietene, Irinuca! 


* Orhideele de la ferestre merită lăudate! S-au întrecut în a îmboboci bogat, a se înnoi cu frunze, a înflori... Tare mult bucură ochii şi sufletul!


* Am început bine anul în ceea ce priveşte lectura! Am trecut la o a doua carte din care i-am citit selectiv şi lui Alex pasaje care erau redate cu foarte mult umor. Am râs împreună, cu mare poftă! Mă refer la cartea lui Dan Puric, Despre Omul Frumos! V-o recomand cu căldură...

*Ne doream de mult o nouă cameră foto, am ales un Nikon S1, practic; am avut un bun consilier în persoana unui fost elev, un băiat extraordinar, cu mare pasiune pentru fotografie şi arta fotografică; în fotografie, sunt detaliile unei întâlniri cu acelaşi consilier. :)



* A venit şi ziua noastră... 20 de ani de la prima întâlnire. Vă daţi seama cât de tineri suntem?! Eşti în formă maximă la această vârstă...
Am primit flori de la iubitul meu; fiecare trandafir poartă, prin culoare, o semnificaţie anume. Am ales o melodie şi am dansat... 


*Duminică dimineaţă. Culcuşiţi împreună cu o Die-păpădie fericită, ne uităm la desene animate! Apoi, ciocolată caldă şi depănat amintiri cu omul drag inimii mele! 

*Ghiocei temerari de  blând Gerar, oferiţi de aceeaşi fetiţă ce mi-i oferă mereu în alt fel, mereu cu aceeaşi sclipire în ochi, mereu cu proaspătă emoţie pentru mine!



*M-am bucurat mult să redescopăr, datorită Facebook-ului, colege de liceu. Hmm, ce vremuri! Sper să reuşim să ne întâlnim anul viitor, după 20 de ani. Cu uimire am descoperit şi o imagine veche din oraşul adolescenţei mele, mi-am amintit cu drag şi cu o oarecare nostalgie de locuri care acum arată cu totul altfel.



*Vineri,  o fetiţă de la clasa I, o copilă cu ochi maaari albaştri, cu gene minunate, cu chip de păpuşă, mi-a dăruit acest desen! Imaginaţi-vă că eu sunt reprezentată în imagine! :) Mi-a spus că a vrut să îmi facă o surpriză...Credeţi-mă pe cuvânt, m-am simţit copleşită! Am îmbrăţişat-o, am pupat-o şi mi-am exprimat mulţumirea şi aprecierile!


* Bucuria primei zăpezi! Bucurie pe care eu am pierdut-o o dată cu obţinerea permisului auto şi, conştientă fiind că am pierdut mult, mă străduiesc permanent să o recuperez, refuz să accept această pierdere; de data asta a venit fără să-mi dau silinţa, s-a lăsat atât de mult aşteptată ninsoarea asta; grozav de relaxant a fost să beau un ceai împreună cu Dia (tati dormea încă), să privim pe fereastră dezlănţuirea iernii, să ne simţim în siguranţă, să apreciem ceea ce avem!



Am scris postarea asta cu mult dor de voi... 
Nu uitaţi că, indiferent de cât de greu ne este, momentele de fericire se ţin scai de noi - vor doar să fie trăite, simţite, văzute, remarcate! :)

Cu mare drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com