12 ian. 2014

Grey can be fun! (1)

Bună! :)


Astăzi am avut o zi tip maraton; am alergat continuu. Mai cu folos, mai fără; ca-n viaţă: câştigăm pe-o parte şi pierdem pe alta (asta-i jumătatea goală a paharului); eu prefer să conchid cu jumătatea plină a paharului: pierdem pe-o parte şi câştigăm pe alta - totul e să ştim a vedea asta când tragem linie!

Bucuria zilei 
Fetiţa mea mi-a făcut o surpriză plăcută (între noi fie vorba, am auzit cum îi trâmbiţa cu fericire lui Alex în ce constă aceasta :)) - era atât de încântată încât nu realiza că vorbeşte prea tare şi că pot auzi!): şi-a reluat tema de la limbă română numai pentru că eu îi spusesem aseară opinia mea în legătură cu aspectul scrisului (folosind ceva mesaje subliminale, ce-i drept!) şi a lucrat suplimentar! Dia mea e un copil cu personalitate puternică şi cu un spirit critic, un spirit justiţiar bine dezvoltat, nu poate fi uşor determinată să facă ceva dacă nu doreşte, dacă nu îi place; nu e un copil docil şi ştie să argumenteze în mod logic, imbatabil uneori!

Vizita zilei 
La unchiul cel drag... V-am mai povestit eu că e cel mai bun şi împăciuitor om din lume; i-am dus un cadou, a fost recent ziua lui de naştere! Am stat cu toţii la un ceai şi la o mandarină...

Frustrarea zilei 
Am mers la cinema pentru a viziona Lupul de pe Wall Street şi mai era un singur loc disponibil; noi eram doi! :)) Situaţia se prezenta astfel de câteva ore! Pentru următorul spectacol erau toate biletele epuizate. Nu mi-aş fi imaginat aşa ceva! Nu-mi închipuiam a avea printre concitadini atât de mulţi cinefili!

Fotografiile zilei
Vă amintiţi această postare în care vă spuneam şi despre ultima comandă dată la Kurtmann? Aţi văzut deja jeanşii roşii Pimkie, de-abia aşteptam un moment potrivit pentru a vă prezenta  acest pulover-tunică Zara! Are o nuanţă blândă de gri, este gros, din material moale; se aşază frumos; am primit complimente când l-am purtat,  i-a fost admirat modelul asimetric, cu codiţă de rândunică! Azi l-am purtat într-o ţinută casual, comodă, nimic pretenţios. Poate fi asociat şi unei fuste (drepte sau ample), cu o centură în talie - creând o ţinută smart casual. Aţi observat că titlul postării anunţă un to be continued. Da,  intenţionez să vi-l arăt şi într-o altă combinaţie!













Mmm, vă place noul meu pulover gri?Aştept să îmi spuneţi părerile voastre! 

Vă rog să ţineţi cont că atitudinea de ied sau de copil care joacă Şotronul este determinată de un spirit ludic amplificat de-un vânt câinos! 
Trebuia să mă încălzesc cumva! :P
V-am pupat! 

Nu uitaţi să zâmbiţi şi să vă jucaţi! :)
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com