14 apr. 2013

Padurea m-a intrebat de voi!

Buna, fetelor!

Dedic postarea aceasta tuturor celor implicati in campania vALLuntar, campanie initiata de Editura ALL, organizata cu sprijinul RomSilva: de la initiatori, organizatori, colaboratori, coordonatori pana la simpli membri; Loredanei (reprezentant al editurii) care a comunicat cu noi in mod excelent, cu profesionalism , cu deschidere, cu decenta, cu punctualitate; bloggerilor inscrisi care si-au dus cu drag misiunea pana la capat; celor ce au sustinut campania prin comentariile scrise la recenziile de pe bloguri; celor ce au participat ca voluntari la actiunea de plantare a 632 de puieti! Pe mine ma face sa ma simt mai implinita gandul ca natura are acum 632 de copaci in plus!

Sunt o persoana ce apreciaza seriozitatea, profesionalismul, buna organizare...Nu am gasit nimic de reprosat la modul in care s-a desfasurat aceasta campanie si gasesc a fi incurajator faptul ca se poate si astfel! E-atat de important sa fie si astfel...pana se va ajunge la "numai astfel"! Ii felicit din toata inima pe cei care ne-au adus impreuna in aceasta frumoasa actiune, le multumesc si le spun ca astept cu drag urmatoarea campanie!

Noi (eu si cei doi dragi inimii mele) am fost  ieri sa plantam copaceii! Ei au venit la timp (in urma cu doua saptamani); i-am gazduit in gradina noastra caci am asteptat sa fim toti trei, sa avem timp sa ne ocupam dupa cum merita! 

Am oscilat mult in privinta locului potrivit! Existau mai multe variante...am ales in cele din urma padurea! Cunoastem locul, vom merge sa le dam binete, sa-i vizitam, sa-i laudam si sa-i incurajam pentru felul in care cresc!:)

De-aici, va las povestea in imagini, cu scurte precizari...
Partea I
Noi trei plantam doi plopi; sunt baieti (nu fac puf) - stiu asta de la Loredana!:)

Seful de trib, aaaa pardon, de echipa... a sapat gropile!:)






 Zau ca-i greu sa prinzi in poza 3 oameni si-un plop cand n-ai si-un fotograf!:))


Pomisorii sunt multumiti si increzatori, noi - la fel! Misiune indeplinita, Doamne ajuta, sa cresteti mari si puternici! Ne vom revedea...cu bine!:)


Partea a II-a
Am muncit cu spor...acum,  hai sa ne jucam, hai sa ne plimbam!

Aooleu,  sa nu va speriati de cat de alb este parul meu; pe cuvant ca am reparat intre timp, m-am vopsit, am reintinerit!:))










O mica pana a unei pasari - drumul ne-a oferit-o suvenir!

 * M-a provocat pustoaica! Am lasat-o alta data sa ma intreaca si deja se umfla in pene! Reechilibram situatia!:P

Am gasit si pomisori infloriti! Vi i-am adus si voua...:)





Ahh, sa nu uit, padurea a-ntrebat de voi!!! M-a rugat sa va transmit salutari si un mesaj: va asteapta cu aer curat, liniste, relaxare, ciripit vesel!:)

Revenind la ideea initiala a acestei postari, noi cinci (eu, fiica mea, sotul meu si cei doi veseli plopi) va multumim!

In primul rand, urmatoarelor fete dragi care, prin comentariile lasate la recenziile de carte scrise de mine , au contribuit la aceasta zi frumoasa, la bucuria padurii si a naturii:
Gabriela, Laura, Diana, Liliana, Oana, Adelina, Valentina, Alexantza, Alesya Alice, Cristina, Simona (VintageLook),  Ancka, Alina lui Brumarel, Bianca Roxana, Cosmina, Mihaela, Maya, Aurora, Meg, Maria Irina, Alina Anghel, Claudia, Oana J, RalucaLC, Andreea, Zadin, Ivy Ovi, Maria Maria, Dee, Irene Yrys,Gina, Simona, Kayio Aino, Sunshine, Iuliana Gondos, C C, Ana Ana.

In al doilea rand, multumirile se indreapta catre toate cititoarele mele dragi care au citit cu rabdare aceasta postare si s-au bucurat impreuna cu noi!

                                                                                                                                  Cu mare drag,  
                                                                                                                                          Ilda
Lavender Thoughts to you







 

Blog Template by YummyLolly.com