12 apr. 2013

Friday Inspiration + Ramble

O postare dedicata exclusiv bucuriei ochilor si sufletului...
Ma declar cucerita in totalitate de cel care m-a inspirat!:)

Am mers la medicul de familie cu Diuca mea pentru vaccinare; asteptand sa intram, am admirat gradina,  mai putin ingrijita si totusi  frumoasa, din curtea in care se afla cabinetul ; am dat roata amandoua pentru a cerceta, a observa semne ale acestui anotimp de poveste...

Bine am facut caci  am trait niste clipe de revelatie! Indreptandu-ne, pe langa zidul cladirii , spre partea din spate a curtii ,  am simtit o mireasma imbatatoare, o mireasma atat de intensa incat te nelinistea,  te imbata, te facea sa privesti intrebator in jur; doreai sa stii neaparat de unde vine, ce este, sa mergi spre ea si sa o urmezi pana la capatul pamantului! Simteai ca te scalda in parfum...

Daca simtul olfactiv a fost incantat peste masura de aceasta aroma de primavara pura,  uimitoare, de-o intensitate rarissima datorita careia erau imbaiate aerul, oamenii, gardutul, streasina, cusca unui catel  (toate cele vazute si nevazute), nu  pot exprima in cuvinte reactia pe care au avut-o ochii descoperind sursa parfumului; nu-mi amintesc sa fi vazut un pom atat de bine imbracat in florile sale,  cu o coroana rotunda, mare, de-un alb compact, etaland cu demnitate si naturalete princiara straiul alb; batea soarele - nici el nu s-ar fi lasat desprins de acel loc si, posesiv, nu ne-a lasat sa surprindem imaginea uluitoare a pomului-minune! L-am pacalit...trebuia! Am iesit din curte si am gasit un loc din care puteam sa oferim si camerei foto aceasta fericire: un pom la care merita sa mergi ca destinatie a unui pelerinaj!

Sper sa te bucure si pe tine imaginea lui! De-as fi putut capta macar un strop de aroma, as fi facut si asta! Dar, cred eu, daca inchizi ochii dupa ce ti-ai umplut sufletul si mintea cu aceasta imagine, vei putea sa-i simti parfumul coplesitor! Incearca!!!:)


Closer (arata ca o pictura!):



Cu mult suflet, dedic aceasta postare Andei, draga mea prietena - unul dintre Oamenii pe care viata mi i-a trimis alaturi astfel incat sa ma simt mai fericita! 

Bucurati-va de weekend, bucurati-va de primavara!:)

                                                                                                                                      Ilda
                                                                                                                         Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com