2 apr. 2013

Meloman pentru o zi (1)

 Good morning, ladies!!!
 Dorind sa va inveselesc ziua, de cu zori, impart cu voi bucuria acestei frumuseti de la fereastra noastra!


:) Am vazut saptamana trecuta, la Mihaela pe blog, o postare foarte draguta; ea a preluat-o de la Andreia, respectiv de la Sorin (el e initiatorul)...Mi-a placut la nebunie ideea si am adoptat-o! Vreau sa fac si eu parte din acest lant al melomanilor...

Va las sa ascultati cinci melodii, nu doar una (sper ca nu incalc nicio regula astfel!); mie-mi plac  mult toate, le ascult in functie de starea de spirit si, de aceea, vreau sa aveti mai multe optiuni!








M-am relaxat...Sper ca si voi!
Fug acum, ma cheama treburile!!!

Fetelor, care dintre melodiile propuse va place?

Sa aveti o zi de marti cat mai...muzicala (in sensul bun, desigur)!:)
Pupici tuturor!

                                                                                                                                            Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com