8 aug. 2012

Noi uleiuri cosmetice in rutina de ingrijire



   Bun!Si daca tot v-am aratat noile deliciile naen-soap cu care imi voi imbunatati rutina de ingrijire,iata cateva uleiuri care au ajuns de curand.Vi le arat acum,iar pe larg voi reveni asupra lor dupa un timp de testare.



Ce e nou?
  • uleiul de morcovi favorizeaza bronzajul uniform, pregateste pielea pentru expunerea la soare, ajuta la regenerarea pielii dupa soare si prelungeste bronzul.
  • uleiul  de chimen negru are multiple proprietati.Eu l-am ales pentru efectul anticelulitic.Mi-am preparat deja un exfoliant pentru zonele problematice (vi-l arat?) si il folosesc si ca atare pentru masaj.
  • untul de mango  pentru hidratarea pielii,calmarea iritatiilor,dar si ca masca de par.
  • uleiul de migdale dulci nu putea lipsi.V-am vorbit de cateva ori despre proprietatile si intrebuintarile acestuia.Adaug cateva picaturi de ulei esential de bergamota si bingo!am la indemana cel mai misto ulei de masaj revitalizant.  Le-am cumparat din Kzarinne`s Bio Boutique. 


 Tot la capitolul noutati se incadreaza si urmatoarele produse din shopul online Styx Naturcosmetic,recomandat pentru calitatea austriaca.



  •  uleiul esential de lemn de trandafir pe care l-am ales atat pentru proprietatile sale aromaterapeutice,cat si pentru aplicatiile sale cosmetice.
  • uleiul de sunatoare pentru ingrijirea tenului si pielii corpului are efect antioxidant,cicatrizant,antimicrobian si antiinflamator.O buna baza pentru orice ulei de masaj.
  •  un ulei ce preconizez ca-mi va fi de nelipsit este STYX Sportler-Mix,o combinatie de 37 uleiuri vegetale si esentiale,ce promite sa diminueze durerile musculare.(Nu v-am spus ca,mai nou,m-am apucat de pilates,nu?Ei bine,inceputul e al naibii de greu).




   Voi ce uleiuri cosmetice ati mai descoperit?

     
 

Blog Template by YummyLolly.com