7 iun. 2015

OOTD: Keeping close to nature...

Hello, hello! :)

Fete dragi, cred că aţi intuit deja după modul în care m-am manifestat şi m-am exprimat (sau, mai bine spus: nu m-am exprimat!)  în calitate de blogger şi de cititor de bloguri că trec printr-o perioadă extrem de încărcată şi atât de agitată încât trăirile mele pot fi comparate cu acelea pe care le simţi când te dai în montagne russe!

Poate că vă voi vorbi despre toate acestea după ce se aşază lucrurile, atunci când ritmul şi specificul activităţilor zilnice nu vor mai părea a avea tendinţa de a supune la teste după teste echilibrul meu emoţional! :)

Îmi doresc momente pentru a reflecta şi linişte... Cum pentru acestea nu prea e timp acum, apelez la un truc: fur timpului timp şi merg într-un loc unde liniştea este firescul! 

Gândurile acestea mi-au amintit de personajul principal al Cronicii Păsării Arc a lui Haruki Murakami; el cobora într-o fântână atunci când se simţea copleşit. Fântâna mea  de azi se prezintă sub forma unui lan de grâu. 

Am purtat:

Top tip ie / Top - click AICI / HERE
Brăţară / Bracelet - click AICI / HERE
Pantaloni Vila  - click AICI / HERE
Restul elementelor : local store


















Înainte de a încheia postarea, ţin neapărat să vă spun că a purta bluza aceasta tip ie este o reală plăcereDin bumbac finuţ, se aşază lejer şi e uşoară ca un fulg - va fi o adevărată salvare pentru mine în zilele caniculare ale verii! V-o recomand, în cazul în care revine pe stoc, vă veţi bucura să o aveţi în garderobă!

Fiecare comentariu al vostru e întâmpinat cu drag şi  preţuit cum se cuvine - indiferent dacă aveţi cuvinte de apreciere sau "sugestii şi reclamaţii"! :)
Vă mulţumesc pentru faptul că îmi sunteţi alături!


Pupicei mii!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com