13 mai 2015

OOTD: Inspired by...

Hello, ladies! :)

Am urmărit-o sâmbăta trecută, la emisiunea Eugeniei Vodă (Profesioniştii), pe Alina Cojocaru - balerină principală la Compania Regală de Balet de la Covent Garden. Are o poveste de viaţă ce reprezintă un excelent subiect de film! Dacă aveţi posibilitate şi dispoziţie, vă recomand să vizionaţi acest interviu; mie mi-a plăcut foarte mult, m-a îndemnat să reflectez, m-a inspirat... 

Cu o fragilitate în glas şi în făptură, completate de o lumină interioară extraordinară, m-a fascinat cu povestea ei! Cu o forţă şi o hotărâre pe care nu i le-ai putea bănui, cu o tenacitate şi o ambiţie dezarmante - uimitoare femeie! Am urmărit-o cu fascinaţie. Când se află pe scenă, pare o cu totul altă persoană... Acolo ies la suprafaţă, într-o manieră ce mă frapează, trăsăturile caracterului puternic pe care-l are, calităţi ce nu se reflectă mai deloc în înfăţişarea caldă, blajină, sfioasă!

Personalitatea pe care o descoperisem cu fiecare gând ce l-a dezvăluit pe parcursul interviului e confirmată în fotografiile ce o surprind în timp ce dansează! Cu o simplă căutare pe Google, vă puteţi forma o părere mai clară în legătură cu ceea ce afirm - în cazul în care nu ştiaţi deja despre toate acestea!

Admiraţia mea pentru astfel de oameni e fără margini! Am privilegul de a fi întâlnit şi de a avea alături câteva persoane care au un astfel de aluat special... 

În completarea acestei recomandări, vă las fotografiile unei ţinute a cărei vedetă este o frumoasă bluză comandată recent pe Sheinside! Material dublat în partea din faţă pentru a nu fi transparentă. Detaliu de feminitate al voalului solat - în partea din spate. Croială asimetrică. Nuanţă pe gustul meu. O mulţime de motive care mă determină să consider că e chiar mai frumoasă decât mă aşteptam!

Am purtat:

Bluză / Blouse - AICI / HERE
Jeans D&G
Plic / Clutch - Accesories
Restul elementelor - local store





Ştiţi doar că-s o hlizită din fire... Ei bine, mai am şi fotograf care nu mă lasă să fiu serioasă! 
E o zicală potrivită: Precum sacu' şi peticu'!... :))

Eu invit mâţa la o fotografie şi ea... cum îmi răspunde?
Biiiine, spate-n spate fără supărate!

Spuneţi voi dacă nu par aici a da o probă pentru rolul lui D'Artagnan... :P






Bluza aceasta se aşază foarte bine şi dacă e prinsă lejer cu o cureluşă subţire - pentru a sublinia talia! Intenţionez să o port şi astfel! Sper să reuşesc să o pozez şi într-o asemenea ipostază...

Aţi studiat şi propunerile de stilizare a bluzei prezentate pe pagina de pe site? Ce bloggeriţă cunoscută şi iubită aţi remarcat acolo?
M-aş bucura să aflu şi sugestiile voastre în legătură cu posibile combinaţii în care aţi include această piesă vestimentară!

Vă mulţumesc, fetelor! 
Preţuiesc cu-adevărat fiecare vizită şi fiecare gând al vostru!

Vă îmbrăţişez cu multă căldură! :)
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you







 

Blog Template by YummyLolly.com