20 mai 2015

Despre evenimentul Beauty Swap by Beauty Barometer - cu bucurie! :)

Bună, fete dragi! :)

Astă-seară stau la poveşti cu voi şi am ales pentru asta, în mod special, un locşor confortabil, plăcut ochiului şi sufletului! Voi face şi o fotografie pentru a vă arăta colţişorul despre care vorbesc dar... păstrez surpriza pentru finalul postării, alăturând-o unei alte surprize pe care o am deja pregătită pentru voi!

Pentru început, vă voi împărtăşi informaţii despre evenimentul la care am avut plăcerea să particip, apoi voi încerca  să redau cât mai fidel impresiile mele - cu nota personală care m-a "consacrat"!

Beauty Swap by Beauty Barometer (aflat la cea de-a doua ediţie) s-a desfăşurat marţi - 12 mai, având ca locaţie un bistro bucureştean: Inspayer Batiştei. 

Ana-Maria Tătucu de la Beauty Barometer s-a ocupat de organizare. Fata asta are, printre altele, stofă de gazdă! În locul ei, aş fi avut emoţii fantastice;  nu ştiu ce era în sufletul său dar părea calmă, atentă, eficientă, omniprezentă. Mâna sa dreaptă, în seara respectivă, a fost Dana de la Dana Makeup. Iute, grijulie şi veselă foc! Au făcut o treabă excelentă cele două fete şi merită să fie apreciate şi felicitate pentru reuşita acţiunii

Am intuit că pregătirile au început cu câteva luni în urmă, timp în care Ana a comunicat cu toţi cei implicaţi: circa 70 de bloggeriţe, sponsori, speakeri, gazde etc. În mod sigur nu putem intui numărul de mesaje pe care le-a scris pentru a solicita sprijin, pentru a "negocia", pentru a stabili şi a face update în permanenţă unor detalii organizatorice. Câte drumuri a făcut, cât timp a alocat, câte resurse a implicat... probabil nici ea nu ştie, dar e lucru cert că e muncă asiduă şi tenacitate în spatele a tot ceea ce s-a văzut!

Ana a argumentat (aici) ideea ce stă la baza acestui eveniment şi o voi cita pentru că mi-a plăcut abordarea! Şi-apoi, cine altcineva ar putea vorbi mai bine despre motivaţia în sine?!
 Un eveniment pe care l-am gândit pentru o comunitate de oameni care au aceleaşi pasiuni şi consumă aceiaşi nervi zilnic agitându-se pe tema cosmeticelor. Pentru că lumea frumuseţii înseamnă pasiune şi patimă în acelaşi timp. Dacă aţi fi văzut frenezia fetelor în faţa meselor pline de rujuri, farduri şi oje...


Da, fiecare fată a adus de-acasă "cosmeticale" care nu îşi mai justificau locul ocupat în colecţie! Toate pasionatele acestui domeniu au prin dulăpioare produse care să nu li se potrivească, care au fost detronate de altceva "wow" - mai bun, mai grozav , care să nu îşi mai găsească un loc în rutina de îngrijire şi înfrumuseţare (din varii motive), care se află în dublu exemplar... şi motivele ar putea continua!

În deschiderea evenimentului, Alexandre Eram - fondatorul brandului Melkior - a vorbit cu pasiune despre strategii de marketing în industria de cosmetice, despre importanţa unicităţii produselor şi despre faptul că emoţia care îi este transmisă cumpărătorului are un cuvânt greu de spus! Discursul lui Eram a avut sare şi piper, a fost presărat cu glume, a fost susţinut în manieră energică şi interactivă - implicând auditoriul!





Corina Allan pasagera.ro - blog considerat (pe bună dreptate) o adevărată enciclopedie în ceea ce priveşte îngrijirea pielii,  reprezentant Paula's Choice în Româniaa pus accentul asupra responsabilităţii pe care o au bloggerii din sfera de beauty în ceea ce priveşte informaţiile prezentate pe blog, asupra mesajelor educative - care trebuie să fie transmise în mod constant cititorilor!




Camelia Neaga - de la Camelia scrie... - ne-a vorbit cu emoţie şi sinceritate despre experienţa sa în blogging, despre ceea ce a constatat şi a învăţat de-a lungul timpului, despre motivaţie şi despre succes în acest domeniu!




Alţi speakeri ce au luat parte la eveniment: Adina Halas Hugeanu - cunoscută în domeniul showbiz-ului şi - mai nou, blogger, Adela Manolache - make-up artist şi youtuber, Simona Adam - blogger la Sânziene şi Mătrăgună, Bianca Mitrea - creator şi manager Qi Cosmetics, Pavlina Marinova - CEO Pick N Dazzle, Mihaela Zimbreanu de la Salon Beauty Reveal, Alexandra Caciuriac - PR Marionnaud Paris, Olivia Duţu - reprezentant Elmiplant şi B.U. .

S-au organizat şi tombole, premiile fiind oferite de sponsori! Eu am câştigat un parfum Desire - Famous Luxury Perfumes, oferit de Q Cosmetics.  Online: parfumuri-celebre.eu.


***

M-a animat foarte mult gândul de a participa la acest eveniment şi am avut nişte emoţii teribile! Se liniştiseră spre finalul serii dar tot aş defini starea mea de spirit prin cuvinte ca: freamăt, entuziasm, nerăbdare, adrenalină, derută, efervescenţă! Cum s-o fi văzut din afară acest melanj... nu ştiu! Spun doar ce am simţit.

Mi-era tare dor de  Alina Anghel şi de Federova - două fete mi-nu-na-te; sunt multe motive pentru care ele au un loc special în inima mea, printre acestea fiind şi faptul că sunt primele bloggeriţe de beauty pe care le-am cunoscut face to face, le admir şi le iubesc! Aici e povestea acelei întâlniri frumoase şi dulci (la propriu şi la figurat).

Le-am cunoscut cu bucurie pe multe dintre fetele dragi din blogosfera de beauty! Pe unele dintre ele aveam senzaţia că le ştiu dintotdeauna! Cum multe dintre voi, cititoarele blogului, nu aveţi ocazia să le întâlniţi în offline dar sunt sigură că v-aţi dori, vă voi spune cum le-am perceput pe fetele cu care am interacţionat mai mult! Veţi avea astfel posibilitatea de a le vedea prin ochii mei!

* Stella - Fashion Doctor - e fenomenală această lady! E spontană, ageră, tonică, săritoare! Are francheţe, pragmatism şi e foaaarte haioasă! Eu mă codeam să scot pe masă produsele cosmetice aduse, aveam reţineri/ apatie de start, iar ea mi-a făcut loc pe măsuţă (lângă ale sale), m-a luat de mână (la propriu) şi mi-a ţinut un curs cu predare rapidă şi eficientă cu titlul: "Uite cum se face!"... De-aici ar trebui să vedeţi cu ochii voştri, e imposibil să redau cât de expresivă este!
* Camelia - Beauty Story - e dulce, e deschisă, ştie să asculte, e genul de fată căreia  simţi că îi poţi spune orice şi că e prietenă de nădejde!
* Ira - Kind of Ira - cu o distincţie numai a ei, cu o prezenţă ce îmi inspira multă linişte şi echilibru - chiar aveam nevoie la acel moment!
* Georgia - Georgia' Mirror - o finuţă, din toate punctele de vedere, un suflet minunat!
Maria - Blogul Pandorei - înaltă şi subţiiire - ştie că mi-o imaginam a fi mignonă, e comunicativă şi are multă căldură sufletească!
Ioana - Trăistuţa cu zale - e atât de evident aluatul ei aparte, e o fată atât de luminoasă - din multe puncte de vedere!
* Alina Barbu - ea e o minune de fată, are acel je ne sais quoi; e specială (aşa cum bănuiam), o stare de bine extraordinară mi-a dat întâlnirea cu ea!
* Adina - From Meg with Love - e zâmbitoare şi senină; o priveam şi mă gândeam: Chiar că e stăpână de DeeDee, ele două au în comun şi frumuseţea ochilor!...
* Sunshine Elena - o persoană atât de liniştită, mi-a trasmis multă energie pozitivă!

Chiar dacă nu am interacţionat foarte mult, a fost o plăcere să fac cunoştinţă şi cu multe alte bloggeriţe prezente la eveniment! 


Cu Ira... fotografie dedicată Liubei! :)


Cu Stella... :)


Cu Camelia... :)


Cu Alina Barbu, Ana-Maria Tătucu şi Federova...

Cu Maria Mirabela, Ana-Maria, Maria - Blogul Pandorei... :) 

Cu Ira, Ana-Maria, Dana şi Fede... :)

Cum bine a zis draga de Alina Anghel, la final nu mă mai lăsam dusă de-acolo! Am plecat împreună şi a fost nevoie să tot spună: Hai, Ilda! Hai, Ilda!... Mă descotorosisem de emoţii şi mă simţeam în largul meu!


Înainte de a dezvălui surpriza anunţată în introducerea postării, vă voi arăta...

Produsele primite la swap sau, pur şi simplu, în dar! :) 
La rândul meu, am oferit fetelor ce îmi sunt dragi ceea ce le era pe plac! 

Cadourile primite din partea sponsorilor!

Apropos, se cuvine să menţionăm sponsorii evenimentului:
Oriflame, Farmec, Dove, Arome de Lux, Pick N Dazzle, Gerocossen, Go & Fun, essence, Elmiplant, Melkior, B.U., Marionnaud Paris, Braidy, Magnifique Skin, Kitoko, Beauty Reveal, Farmec, Softcup, Colour B4 Romania, Trăistuţa cu zale, Luxury Perfumes, Herbalife, Paula's Choice,  Kayus, Qi Cosmetics, Hipocrat, Melvita, DS Laboratories.

Fotograf oficial al evenimentului: Iulian Sima 


Un suvenir foarte drăguţ care e atât de ... Ana! :)

La final, surpriza pentru voi! 
Doar nu era să păstrez numai pentru mine cele primite, le împart cu voi! 
Dar din dar se face Rai...

Voi apela la Random.org pentru a extrage o câştigătoare dintre cititoarele care vor lăsa un comentariu la această postare - până duminică, ora prânzului! Fără nicio altă cerinţă! 
Dacă nu doriţi să fiţi pe lista participantelor, nu mă lipsiţi de bucuria feedback-ului vostru - dar specificaţi că nu doriţi să vă înscrieţi!


Da' ştiu că a fost luuungă postarea asta... V-am pupat şi am fugit! 

Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. N-am uitat de "cuibuşorul"promis:




UPDATE:




Fete dragi, 

Vreau să mulţumesc fiecăreia dintre voi pentru toate zâmbetele pe care mi le-au adus comentariile atât de frumoase lăsate la postare!!! Îmi cer scuze pentru faptul că nu am reuşit să vă răspund până acum, în acest weekend îmi voi da restanţa - nu concep altfel!!!

În ceea ce priveşte concursul anunţat, am întocmit lista participantelor - fără a include bloggeriţele ce au fost prezente la eveniment (era de la sine înţeles că ele nu doresc înscriere!), fără a include cititoarele ce au precizat că doresc să lase altcuiva bucuria de a primi premiul!




Cum Random nu poate ţine seama de dorinţa mea de a oferi câte un premiu fiecăreia dintre voi, premiul merge la...




Felicitări, Loredana!!! :)
Aştept să mă contactezi (pe mail sau pe Fb) pentru a-mi comunica datele tale...

Câte un pupic pentru fiecare dintre cititoarele mele! Fiţi pe fază, 
vom avea un nou concurs pe blog! Curând!!!

 

Blog Template by YummyLolly.com