5 mai 2015

NOTD: Ombre purple nails. Bonus: lada de zestre cu... lacuri de unghii!

Bună, fetelor! 

Câtă vreme să fi trecut de la ultima postare notd? Hmm, propun să nu ne batem capul cu asta, oki? Manichiura pe care vreau să v-o prezint astăzi este rezultatul faptului că nu m-am decis asupra nuanţei de ojă pe care o doresc! :))

Imaginaţi-vă următoarea scenă: stăteam pe canapea cu lădiţa cu oje în braţe şi priveam luuung la aceasta (avea biata bunica, Dumnezeu s-o ierte, o vorbă potrivită situaţiei: "Te uiţi ca viţelu' la poarta nouă!"). Din când în când, mai răscoleam cu degetele printre ele şi... nimic! Nicio decizie la orizont. Se pare că pe al meu drag fotograf l-a îngrijorat felul în care priveam. M-a întrebat ce se întâmplă. I-am spus că nu mă hotărăsc asupra ojei pe care s-o folosesc! A râs şi m-a tachinat: Dacă erau mai puţine, ţi-ar fi fost mai uşor!... :P

O revelaţie s-a abătut asupra mea şi mi-am spus că vreau o manichiură ombre! Era o soluţie de compromis, foloseam astfel mai multe oje. Movul a ieşit câştigător! Albul de pe degetul mare este... pentru că! Şi atât! Floricelele nereuşite s-au născut din dorinţa de a echilibra marea cea albă!

Bla, bla... ştiu, ştiu! Gata, tac şi vă arăt ojele folosite şi minunăţia de manichiură! 
La final, cireaşa de pe tort anunţată în titlu!






De la stânga la dreapta:
1 - essence Colour&Go, 148 Prom Berry
2 - essence Colour&Go, 133 Oh my glitter!
3 - Rimmel 60 seconds, 622 Oh boy you're so fine!!!
4 - Golden Rose Rich Color, 103
5 - Flormar Matte, M 01

E momentul potrivit pentru a pofti în scenă lădiţa despre care vă povesteam în introducere, 
cea în care sunt depozitate (claie peste grămadă) ojele mele! 



Sesam, deschide-te! :))





Colecţia cuprinde... 73 de bucăţi! Mi-e greu să cred aşa ceva, deşi chiar eu le-am numărat! A trecut ceva timp de când mă surprinsesem cu un număr de 56 de sticluţe! Dar de-atunci am renunţat - cu toată părerea de rău - la o parte considerabilă (pe care aţi văzut-o aici, într-o postare despre produsele consumate). Cum s-a ajuns în acest punct în condiţiile în care eu sunt, în general, o fată cuminte şi chibzuită?! Evrika! Multe dintre oje mi-au fost oferite în dar de către prietenele mele bloggeriţe! Thank you, girls!!! :D 




Acum că e elucidat misterul... pot să închei liniştită postarea! :)
Impresiile voastre sunt aşteptate cu nerăbdare! Chiar şi criticile constructive 
sunt mereu binevenite!

Pupici mii pentru voi!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts



 

Blog Template by YummyLolly.com