3 iul. 2014

Review: Smooth/Gel Eyeliner 2 în 1. Waterproof Eye/Lip Pencil

Hello, girls! 

V-a fost dor de mine? Nu??? Mie da...de voi! :)
Mi-am propus pentru astăzi să vă spun impresiile mele în legătură cu unele produse de makeup primite spre testare, cu ceva timp în urmă, din partea site-ului Born Pretty Store

Vom vorbi despre două produse:
-  un tuş şi un dermatograf negru, 2 în 1;
- 12 creioane pentru ochi şi buze, rezistente la apă.


Denumirea completă a primului produs este: 
Smooth Eyeliner Gel Eyeliner Pen Leopard Patterned for Eye Makeup 2 în 1 

Aşa cum anunţă denumirea, e compus din două părţi:
*Un creion retractabil  -  de culoare neagră, pigmentat, cu mină moale, trasează cu uşurinţă şi cu precizie liniile; se aşază bine pe pleoapă fie că e aplicat direct pe piele, fie că e aplicat peste o bază de machiaj; la mine se ia pe arcadă, indiferent de modalitatea de aplicare (dar e chestiune general valabilă, indiferent de calitatea creionului - e vorba de forma ochiului, nu numai despre pleoapele uleioase); de asemenea, dacă am frecat ochiul, se întinde - cunoaşteţi vreun dermatograf la care nu se întâmplă astfel?
*Un tuş - de culoare neagră, o nuanţă intensă; aplicatorul e tip cariocă, m-am descurcat bine cu el; se usucă aproape instantaneu după aplicare şi are luciu, nu e mat; nu curge, nu se întinde; totuşi, spre finalul zilei, după ore bune, se "pierde" parţial de pe pleoape - culmea, fără a se întinde; m-a uimit cu modul în care se demachiază: eu obişnuiesc să curăţ, într-o primă fază, tuşul şi mascara cu apă, la chiuvetă (umezind uşor pleoapele, respectiv genele, "masând" delicat zona fără a freca sau întinde, clătind permanent şi repetând aceleaşi mişcări); ei bine, acest eyeliner se curăţă fără a murdări deloc pleoapa - se desface în fâşii mici care se îndepărtează/ se desprind ca nişte benzi de pe pleoapă; neaşteptat de uşor şi rapid procesul demachierii!

Acum... ce-aş mai fi dorit de la acest produs!  
Ambalajul este atractiv dar pare uşor de demontat acel capac, sunt relativ instabil fixate elementele componente ale părţii ce conţine creionul retractabil (apropos, capătul acela mă duce cu gândul la vârful unei piese de şah); nu sunt o împătimită a listei ingredientelor, dar ar fi fost liniştitor să apară scrise undeva; de asemenea, un termen de valabilitate îmi pare esenţial să fie notat/inscripţionat!

Găsiţi produsul aici , la preţul de 4,95$. Voi decideţi dacă sunteţi interesate de el!


Denumirea completă a celui de-al doilea produs este:
12 Pieces/Box Perfect Colorful Eyeliner Pencil Waterproof Eyeshadow Pencil

Cele 12 creioane vin într-o carcasă din plastic transparent. Iniţial, am fost uimită de dimensiunile lor, nu mă aşteptam să fie atât de mititele. M-au trimis cu gândul la creioanele de colorat ale fiicei mele. :)) Pe fiecare dintre ele e notat astfel: Eye/Lip Pencil - deduc că fiecare creion este destinat ochilor şi buzelor; îl văd potrivit pe cel alb waterline-ului, pentru buze pe cele două având nuanţe de roz şi roşu, iar restul pentru pleoape. Sunt de formaţie clasică, ce să-i faci?! Fireşte că fiecare e liber să se picteze după cum doreşte şi se simte bine! 
Toate nuanţele sunt foarte frumoase - cele închise mai pigmentate decât cele deschise; cele mate mai pigmentate decât cele cu aspect metalizat. Dintre toate, cele pentru buze se aplică ok dar, pe buzele mele, nu arată la fel de intens nuanţele! Cele cu aspect metalizat s-au lăsat greu convinse să se aplice pe pleoape, cu primer sau fără! Nu ştiu dacă ar observa cineva că mi-am conturat ochii cu acestea din urmă - doar eu le pot vedea deoarece e în mintea mea ideea că am făcut această operaţiune. Cele cu aspect mat se pot aplica, dar, asemenea celor pentru buze, nu se obţin nuanţe la fel de intense ca cele care se văd în swatch-urile de pe antebraţ - unde am apăsat şi insistat cu nădejde pentru a ajunge la acel rezultat - ori, pe pleoape, nu putem acţiona astfel! Calitatea waterproof e îndeplinită - cu apă micelară s-au curăţat foarte greu swatch-urile din fotografie! 
Mina este tare, dură la majoritatea creioanelor - îţi poate da senzaţia că zgârie; materialul lemnos pare de slabă calitate, cumva aşchiat la unele dintre ele; din păcate, nu le pot recomanda iar preţul pe care îl au se "justifică" doar prin numărul lor. Ori, pentru orice situaţie de viaţă, consider eu, calitatea e mai importantă decât cantitatea!

Puteţi găsi acest produs aici, la preţul de 5,66$.

i folosit vreunul dintre aceste produse, fetelor? 
De pe Born Pretty Store aţi comandat vreodată? 
Vă propun să schimbăm impresii şi în legătură cu acest subiect 
în cadrul comentariilor!

Asta e tot ceea ce am avut de spus...
Sper să vă fie util acest review! Mi-e mi-a fost - din mai multe puncte de vedere! :)

Vă pup şi vă doresc zile frumoase şi alegeri inspirate!
Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com