7 oct. 2013

Prima comandă Kurtmann...impresii+ preview!

Hello, ladies!

Ce faceţi? Sper că aţi avut un weekend pe placul inimii voastre şi că aţi început cu bine săptămâna! Poate vom avea zile cu temperaturi ceva mai blânde, fără vânt; tare-aş mai vrea să ne bucurăm de-un aer molcom de toamnă aurie...

Vreau să vă povestesc astăzi despre prima mea experienţă cu magazinul online  Kurtmann.
Ştiu despre existenţa acestuia de mult timp, de pe vremea când activam pe un forum unde comunicam pe diverse teme cu o mulţime de fete de treabă; era acolo o comunitate pe cinste care, din păcate, s-a risipit! Sunt câteva dintre aceste fete dragi mie care vin şi mă citesc aici; apreciez foarte mult acest gest al lor; ele îşi amintesc cu siguranţă că Daria ne recomanda călduros să comandăm pe acest site, ea fiind client fidel! 
Ei bine, nu ştiu de ce nu am comandat la vremea respectivă; pur şi simplu, nu s-a întâmplat...Văzând în blogosferă articole pe această temă, mi-au dat imboldul necesar şi am dat o comandă!

Am optat pentru patru produse:
- un top Stradivarius, cu peplum ( deja v-am arătat aici o ţinută în cadrul căreia l-am purtat);
- un  tricou Stradivarius, foarte simpatic ca design şi culoare, dintr-un bumbac finuţ; 
- la celelalte două produse alese (o fustă Pimkie şi un  pulover Stradivarius) n-am fost inspirată în privinţa alegerii măsurii, îmi erau mari. Eram mulţumită de aspectul şi de calitatea hainelor, am decis să fac retur la schimb cu părere de rău.  Mai jos, vă voi da detalii despre cum se poate beneficia de acest avantaj!

Motive de mulţumire:

- Comunicarea foarte bună cu clientul, seriozitatea dovedită - confirmă comanda făcută, anunţă prin sms şi prin mail data sosirii coletului, respectă termenul precizat.

- Livrarea cu promptitudine. 

- Reprezentantul firmei de curierat a fost foarte amabil (m-a sunat anterior sosirii, a întrebat unde mă poate găsi, nu a obiectat aflând că mă găseşte la o altă adresă decât cea notată în documente - eram la serviciu, a întrebat până la ce oră pot fi găsită; la a doua întâlnire, a avut aceeaşi atitudine şi mi-a preluat coletul cu produsele pentru retur).

- Politica acestui magazin prevede că se poate apela la procedura de "retur la schimb",  pe care eu o consider o modalitate extrem de avantajoasă pentru client: alegi şi comanzi alte produse de aceeaşi valoare cu cele de returnat, specifici în cadrul unui formular că doreşti retur la schimb, iar la momentul livrării noilor produse predai curierului pe cele  indezirabile! Mai simplu  şi mai comod de-atât nu e posibil! Puteţi citi aici şi alte informaţii referitoare la acest subiect.

- Produsele arată ca în prezentarea de pe site, nu ai surprize; mie mi-au părut toate chiar mai frumoase în realitate! 


Ce am ales a doua oară, în schimbul produselor returnate? Iată!
O jachetă Lefties, raportul calitate preţ este unul foarte bun! Colegele mi-au admirat-o!
O gentuţă Stradivarius - e tare drăgălaşă şi  e mai încăpătoare decât estimam! Din păcate,  acum nu se mai află pe stoc încât să pot pune link către ea...

Fotografia de mai jos se doreşte a fi un preview pentru următoarea ţinută prezentată pe blog! Sunt sigură că vă va fi pe plac; jacheta e scurtă, se aşază frumos pe corp, e cambrată;  camera foto nu a surprins nuanţa reală - un verde army, o nuanţă plăcută de kaki! Merge bine cu gentuţa Stradivarius! Veţi vedea!:)


Mi-aş dori să aflu impresiile voastre!

Ce spuneţi, vă place jacheta mea? Dar gentuţa?
Voi aţi comandat pe site-ul  Kurtmann vreodată? 

Pe curând, fetelor!
Vă îmbrăţişez!


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com