11 oct. 2013

Plete răsfăţate cu produse apicosmetice!


Bună, fetelor!

Eu iubesc mierea de când mă ştiu!
De asemenea, iubesc produsele cosmetice!
Cred că multe dintre voi subscrieţi măcar uneia dintre aceste două idei...:)

Dacă e posibil ca cele două iubiri să se împletească şi să aducă beneficii pletelor mele, atunci răspund Da, cu bucurie, invitaţiei de a testa produse apicosmetice destinate îngrijirii podoabei capilare! 

Complexul Apicol Veceslav Harnaj a îmbogăţit colecţia sa de produse apicosmetice cu patru tipuri de balsam pentru păr şi patru tipuri de măşti pentru păr. Acestea corespund binecunoscutelor game de produse: Apidermaliv, ApiderminFloral şi Floramin. Fiecare produs se adresează particularităţilor specifice diferitelor tipuri de păr, utilizând câte un ingredient apicol  a cărui acţiune este potenţată de alte ingrediente naturale!

Dat fiind că îmi place cum sună toate acestea, am studiat cu atenţie descrierea produselor din categoria Noutăţi  a magazinului online, am analizat şi am hotărât că voi opta pentru balsamul şi masca pentru păr din gama Apidermin - acestea răspund nevoilor coamei mele rebele!:)

Vă invit şi pe voi să le faceţi o vizită pentru a vedea noile produse!
Care dintre cele patru game consideraţi că vi s-ar potrivi?

Pupicei!



Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com