13 mar. 2012

Piatra de alaun-deodorant natural



   Unul din aspectele propuse pentru acest an vizeaza adoptarea alternativei bio in ce priveste ingrijirea.In sprijinul acestei initiative a venit si campania de testare a sapunului Alep si a pietrei de alaun,deodorant natural.
  Daca deodorantele cu care ne-am obisnuit ne pun in pericol sanatatea este un subiect discutabil,cu argumente pro si contra,totusi antiperspirantele  blocheaza transpiratia blocand glandele sudoripare, mai exact limiteaza secretia de transpiratie a organismului datorita sarurilor de aluminiu care "astupa" glandele sudoripare.

 Asupra celei din urma as vrea sa ma opresc astazi si sa va impartasesc si opinia mea.Piatra de alaun este un cristal care se umezeste si apoi se aplica pe piele. Se comercializeaza doua tipuri de piatra de alaun, una naturala care se identifica sub numele de "potasium alaun" si alta sintetica numita "amoniac alaun".Se intelege,eu am primit potasium alaun.
 Piatra de alaun este un mineral cu rol astringent, antibacterian. Datorita proprietatii antibacteriene, alaunul este folosit in special ca deodorant. Pelicula formata de piatra de alaun la suprafata pielii nu lasa bacteriile care produc mirosul de transpiratie sa se formeze.



   Cum folosesc piatra de alaun?
In acelasi colet am primit si apa de trandafiri.Am transferat o cantitate  intr-un flacon cu pulverizator,pentru a-mi fi mai usor la folosire.Pulverizez putin pe piatra de alaun si,cu aceleasi miscari ca in cazul unui deodorant stick sau roll on,aplic pe pielea subratului.Dupa utilizare,clatesc piatra de alaun cu apa,dupa care o las pe un servetel absorbant sa se usuce.Atat de simplu!
 Stiu ca poate parea un procedeu putin rudimentar,dar va asigur ca e doar chestiune de obisnuinta.

Functioneaza cu adevarat ca un deodorant? DA!De dimineata pana seara,fara probleme!

Cat costa piatra de alaun?15 lei/80 grame,in magazinul online amorebio.



      
   Alte detalii:
  • desi este o piatra bruta si este usor polisata,nu zgarie si nu agreseaza in niciun fel pielea.
  • poate fi folosit si pe pielea subratului proaspat epilata.
  • daca este folosita cu apa de la robinet,nu are niciun miros.Asa ca daca nu agreati apele florale,puteti oricand opta pentru alternativa clasica.
  • foarte economic,se consuma greu.


 Sunt absolut incantata ca am avut sansa testarii si ii multumesc Irinei de la Amore Bio pentru aceasta.Eu voi folosi in continuare piatra de alaun ca deodorant,am vazut ca exista si posibilitatea de a fi cumparat intr-un recipient de plastic,mai comod de utilizat,si probabil voi opta pentru acela.In curand,urmeaza un review pentru sapunul Alep,despre care mentionam ceva la inceputul acestui text.


  Cum vi se pare?Ati adoptat/adopta acest obicei sanatos?


            Pe curand,


 

Blog Template by YummyLolly.com