30 apr. 2011

A doua zi OPI....

  Se pare ca testul despre care va vorbeam ieri va fi mult mai scurt decat mi-am propus.Si asta pentru ca azi am fost cea mai gospodina (nu ma contraziceti :P):am avut un munte de vase de spalat si am facut curatenie in tot restul casei.Iar daca ieri l-am rugat pe prietenul meu sa-mi curete un ou fiert pe motiv ca abia mi-am facut unghiile...ei bine,azi am fost doar eu cu mine.A fost si o proba de rezistenta pentru oja aplicata ieri.
  Cu toate acestea,lacul a sarit foarte putin,pe varfuri,probabil unde stratul aplicat a fost ceva mai subtire.Ce ma deranjeaza mai mult e ca luciul pe care il ador,dispare.Unghia pare acoperita cu un fel pelicula mata.Asta e un aspect observat inca de cand am inceput sa folosesc OPI.Spunea cineva ca trebuie sa ai noroc ``sa nimeresti`` un lac OPI cu adevarat bun.Mi se pare o aberatie,eu am 3 lacuri si toate fac acelasi lucru.In mod normal incepe sa ``sara`` de pe unghii dupa 3-4 zile,cate putin,insa aspectul asta mat nu se lasa asteptat mai mult de o zi.
  In fine,va las o poza cu starea unghiilor astazi si una comparativa.
  Nu uitati de giveaway !
   
*am postat doar pentru mana stanga,insa la mana stanga tot la doua unghii a sarit lacul si...e la fel de mata :(

  
 

Blog Template by YummyLolly.com