25 oct. 2015

OOTD: Combinaţie camel-burgundy

Bună, fetelor! :)

Ce faceţi, cum v-a fost weekend-ul? Întrebarea mea nu e determinată de simpla complezenţă, chiar îmi doresc să îmi spuneţi cum v-aţi petrecut timpul, dacă şi în ce fel v-aţi relaxat, dacă aţi făcut ceva nou, ceva ce v-a adus tonus şi v-a făcut să zâmbiţi sau să vă simţiţi bine!

Eu am fost la Balcic. Pentru prima dată. Balcicul reginei Maria. N-am avut răgazul şi nici contextul nu mi-a permis să caut, să încerc să descopăr acel mister cu care e zugrăvit acest loc în romanul Cellei Serghi - Pânza de păianjen. Sper să am ocazia să fac şi acest lucru! Sunt sigură că a fost mai bine astfel... M-am putut scălda în lumina specială cu care se spune că e înzestrat locul. Mi-am deschis sufletul pentru a mă minuna la fiecare pas şi a primi o energie extraordinară pe care o dăruieşte farmecul nespus al acestui spaţiu. În progresie geometrică a crescut sentimentul de încântare, descoperind parte din tainele locului. Nu pot şti cum se prezintă Balcicul în alte momente ale anului dar, am văzut cu ochii mei, cu toamna şi cu paleta ei de culoare are o compatibilitate greu de egalat! 

Mi-a rămas în suflet ziua de ieri. Iar locul în sine face parte din grupul special al acelora ce te cheamă, te cer, îţi nasc o dorinţă care nu-ţi dă pace până ce nu revii acolo! De-ar fi posibil cât mai curând...  

*** 

Dacă sunteţi interesate de subiect, pot scrie o altă postare dedicată acestuia.  Chiar de-mi place mie să ne aşternem la poveşti,  revin la obiectivul iniţial. De săptămâna trecută mi-a rămas în gând să vă prezint o jachetă camel foarte faină, comandată la KurtmannVeţi vedea o ţinută pe care am adaptat-o după şedinţa foto pentru o plimbare pe cărările pădurii, bătute de-un generos soare tomnatic. Botinele au aşteptat cuminţi în maşină şi au predat ştafeta unei versatile perechi de tenişi. Sper că nu vă va fi deloc greu să vă imaginaţi asta căci, recunosc, camera foto a fost lăsată în compania botinelor...

Am purtat:

Jachetă Pull and Bear - găsiţi modele similare AICI

















Ia priviţi cine asistă, din umbră, la şedinţa foto!!! 

Să le răsplătim cu un zâmbet drăgăstos!

Ooopps, una dintre fete dă semne de oboseală sau de plictiseală...

Încheiem geaca, punem eşarfa şi... click!


Inimoasă la inimoasă trage... 
Credeţi că mai e mult până vom împrumuta haine una de la alta???

Alte elemente ale ţinutei:
- Pantalonii burgundy, din material reiat, sunt de la acelaşi brand. 
Tot Pull and Bear, tot Kurtmann. Da, e evident că rezonăm! 
- Cămaşă inimoasă via Romwe
- Botinele Fullah Sugah via Miniprix

Pupici dulci!
O duminică frumoasă vă doresc... atât cât a mai rămas din ea! 
Iar de mâine, senin să fie pe cer şi în suflet!

Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you









 

Blog Template by YummyLolly.com