8 apr. 2015

OOTD: Never stop smiling... by Snoopy

Hello, ladies!!! :)

Vă mărturisesc că mi-a dat bătăi de cap titlul acestei postări; nu găseam nimic care să mă mulţumească; până ce m-a lovit inspiraţia şi... v-am cerut ajutorul pe pagina de Fb a blogului; m-am ales astfel cu o mulţime de titluri - toate excelente! Miha Pojogu mi-a trimis două linkuri cu tone de idei - cu şi despre Snoopy şi nu numai! De acolo am ales titlul - a avut greutate faptul că e inspiraţional; şi-apoi, chiar simt că mă reprezintă! Aurelia Dumitru, Loredana (Blog CuLore), Gabriela Catalina, Monika Deac, Vany (Vany's stuff), Gina Ionela (Writeincolours) au oferit sugestii grozave - fetelor, vă aplaud şi vă mulţumesc tuturor!

Dintre cele patru ţinute pozate duminică (la îndemnurile unui fotograf înarmat cu toată iubirea şi răbdarea din lume, başca prognoza meteo actualizată ), a venit astăzi rândul lui Snoopy cel cu bucluc! Îl numesc aşa pentru că v-a indus în eroare faptul că în garderoba mea se afla deja puloverul cu nuanţă galben-muştar şi l-aţi cam ocolit ca posibilă opţiune atunci când aţi răspuns jocului-ghicitoare!

Da, fetelor, oricât de neaşteptat ar părea, mie mi-a plăcut Snoopy galben în aşa măsură, m-am simţit atât de bine purtându-l, mi-a adus tonus în multe dimineţi posomorâte somnoroase încât am decis că îi vreau şi corespondentul cu nuanţă de marsala (greşesc oare în privinţa acesteia?! să-mi spuneţi dacă mă înşel!). În plus, am văzut chipurile copiilor (ba chiar şi ale unor adulţi) luminându-se când îl zăreau! O mulţime de motive întemeiate să îl adaug la comanda dată pe  Sheinside!

Aaaa, eu sunt şi acea fată care şi-a luat (în urmă cu nişte ani) două genţi identice ca model, pe nuanţe diferite - asta pentru că îmi plăcea compartimentarea lor şi rezonam cu designul! Deci am antecedente... 

Revenind la al meu/ ai mei Snoopy, vă amintiţi postarea de astă-toamnă, postarea cu castane inimoase în care vi l-am prezentat pe gălbior? Aici o puteţi vedea/revedea... 


Let's Snoopy, girls!!! 

 AICI / HERE                                        AICI / HERE




Meet Snoopy!


Under cover...


Do you remember... ?


Cu prietena mea Diana (english teacher) am făcut un brainstorming 
pentru rima haioasă de mai jos! Multumesc, draga mea! :)



Am purtat:

Pulover/ Sweater via Sheinside - click AICI / HERE

Jeans via Sheinside - click aici / here
(pe blog, într-o altă ţinută, aici)

Jachetă denim via Kurtmann - click aici/here


Eeiii, cum e , oare l-aţi îndrăgit şi voi pe Snoopy?
Care dintre cele două variante cromatice e preferata voastră?

Vă trimit pupici şi vă mulţumesc mult pentru vizită!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts


 

Blog Template by YummyLolly.com