17 apr. 2015

6 propuneri pentru a purta un top-body cu dungi

Bună, fetelor! :)

Să vă spun!!! Când o idee genială mă păleşte, entuziasmul meu nu are limite, iar încăpăţânarea specifică - de fată catâr Rac - nu poate fi stăvilită de nimeni şi de nimic! O voi ţine una şi bună că la aşa ceva nu renunţ şi că ştiiiu eu bine ce ştiu (anume că aceasta va fi o postare cu succes) şi că nu trebuie să stea nimeni în calea afirmării personalităţii mele! :)))

L-am speriat pe bietul fotograf spunându-i că eu vreau o postare ootd "4 în 1"! Da, da, citiţi foarte bine! Ba chiar am încercat să-l fac să creadă că este atât de norocos încât nu are mare lucru de făcut: doar de pozat! Îmi iau eu toootul după mine, nu vom face n-sprezece drumuri, mă schimb în maşină, nu trebuie decât să ai răbdare, dragule! Sper că mă auziţi şi apreciaţi tonul persuasiv cu care spun asta!

De altfel, aveam doar ideea genială în cap, bine coaptă şi...nimic concret pregătit! Organizare: bateria camerei foto la încărcat (avem mult de pozat), accesorii şi alte piese de harnaşament de ordonat... Oare ce uit, oare ce-mi scapă?! Da, da, baby, ştiu că trebuie să mă grăbesc, dar cu cât mă grăbeşti mai mult, cu atât mă voi panica mai tare şi voi acţiona mai lent şi mai puţin eficient!  Prin urmare, nu mă grăbi!!! Cred că dacă al meu om drag ar fi fumat, acesta ar fi fost momentul să iasă la o ţigară... Dar, slavă Domnului, nu fumează! Şi sper să nu se apuce tocmai din această cauză!

Am dat destul din casă, vă las să vedeţi ce a ieşit! Vă previn, nu vă lăsaţi furate de peisaj, ţineţi garda sus căci, la un moment dat, se va rupe filmul... de mai multe ori chiar! 

Să stabilim  ideea de bază!!! Altfel nu mergem mai departe...

Se dau:

 - O pereche de jeanşi Vero Moda - click AICI
(denim cu ţinută, cu textura pe care o doream, mărimea perfectă, 
croială clasică - deja îi iubesc, îi iubesc!)

şi...

 Un body Bershka - click AICI
(cu dungi, febleţea mea - mi l-au invidiat toate zebrele din livadă; 
din vâscoză, cu capse poziţionate strategic - bilă albă căci detest 
acel sistem de prindere numit moş şi babă!)

Şi o IDEE: mai multe propuneri de a purta un body cu dungi!



Rezultatul fabuloasei operaţiuni...  în imagini ! Avalanşă de poze căci... mai puţine nu avem! Nu luaţi în seamă când ceva lipseşte căci era imposibil să nu omit unele lucruri! Alte comentarii si completări rămân în baza imaginaţiei cititorului căci ar fi chiar culmea 
să mai am încă ceva de spus!

Propunerea nr. 1 





Propunerea cu nr. 2


Propunerea cu nr. 3







Mmm, detalii... 
Nu-i aşa că sunt super jeanşii? Şi fotograful e încântat de ei! :blushing




Propunerea nr 4


Propunerea nr 5

Stop-cadru! Avem probleme! Uimire şi cutremur: ne-a lăsat bateria camerei foto...
Păi cum aşa, doar ce am încărcat-o!
Fata mea, avem sute de mii de poze în cameră...Ne oprim, asta e! Se lasă şi seara...

Fireşte că nu era momentul să propun, hmm... cine ştie ce! Dar ideea mea??? 
Nu ştiu dacă se cheamă că dau cinstea pe ruşine, pozăm restul cu telefonul şi... basta!
Încăpăţânări de Rac! Cine ştie, cunoaşte! 



Propunerea nr. 6
Favorita fotografului, hehee! 


                                                                                                    Hop şi Betty! :)




Sunt curioasă, fetele care îmi urmăresc cu fidelitate blogul au recunoscut şi alte piese vestimentare comandate la Kurtmann? Vă amintiţi din alte postări?

Înainte de a încheia maratonul, vă întreb dacă vă plac noile achiziţii -
 jeanşii Vero Moda şi topul-body Bershka! Nu mai sunt pe stoc, dar căutaţi articole similare - aveţi linkurile mai sus, puteţi găsi comori! 

Cum e, am muncit cu folos? Cu care dintre cele şase propuneri rezonaţi?
Dacă v-a plăcut postarea, un share pe Fb e apreciat!

Mii de pupici şi zâmbete calde!
Să vă bucuraţi de weekend, fete dragi!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com