13 apr. 2015

O propunere de salată uşoară şi gustoasă

Hristos a înviat!

Fete dragi, mai avem doar o zi de sărbătoare! Noi am petrecut ieri întreaga zi împreună cu părinţii şi rudele noastre apropiate, am servit masa împreună, ne-am relaxat... După "tradiţionalul" festin  dezmăţ cu drob, ouă, cozonaci & co., am simţit nevoia să servim ceva uşor astă-seară. Too much is too much... şi e bine să ascultăm semnalele mai mult sau mai puţin evidente pe care ni le transmite corpul! 

Am preparat o salată cu ceea ce aveam prin frigider, având ca inspiraţie mai multe reţete culinare de pe net, combinând ideile sugerate de acestea! Cum ni s-a părut savuroasă, iar combinaţia de arome a fost surprinzătoare (în cel mai bun sens al cuvântului), vreau să împărtăşesc cu voi reţeta preparată ca exerciţiu de improvizaţie.

Dacă aş fi avut în plan postarea aceasta, aş fi pozat succesiv etapele şi ingredientele. Dar abia după ce am amestecat şi am gustat salata, m-am gândit să scriu pe blog despre ea ! 


Aşa arată salata imediat după preparare!

Aveţi nevoie de:

- o caserolă de baby spanac
- un avocado
- 6-7 roşii cherry
- o legătură de ceapă verde (mică)
- seminţe pentru salată de la Solaris 
- 2 linguriţe ulei
- sucul de la o lămâie mică
- sare, după gust 

N.B. "Carnivorii" pot adăuga şi piept de pui la grătar, tăiat în cubuleţe sau fâşii! Ne aflăm în această categorie, dar am reuşit să spunem "Pas!" acum! :)

Referitor la acele seminţe pentru salată - un mix de seminţe de susan, de floarea-soarelui, de in maro, de chia, de pin şi de dovleac - le găsiţi în magazinele tip Plafar dar şi online - în noul magazin Solaris. Ştiaţi despre el? Recent a fost deschis - aici.  După ce le-am încercat, seminţele acestea au fost prezente în salatele pe care le-am preparat; pe ai mei îi încântă textura croncky pe care o oferă; în plus, sunt recunoscute beneficiile şi aportul nutritiv aduse organismului.





Sunt sigură că nu aveţi nevoie de explicaţii în legătură cu modul de preparare, toată lumea ştie că legumele dintr-o salată trebuie spălate foarte bine şi tăiate (după dorinţă - apropos, am evitat cândva o discuţie în contradictoriu cu o persoană care considera că singurul mod de a tăia roşiile pentru o salată era cel pe care-l ştia ea, mie îmi pare total anapoda să ne cramponăm de astfel de idei şi că putem tăia legumele după cum ne place, după dispoziţia de moment, după cum ne pricepem mai bine sau cum ne este mai...la-ndemână; nu cred în reguli de acest fel şi refuz să le iau în seamă când este vorba despre aşa ceva :P).

Gata, tac chitic! Dacă v-am instigat să încropiţi o salată cu ceea ce aveţi prin frigider, dacă veţi pune în aplicare chiar această reţetă (nu uitaţi să-mi spuneţi cum vi s-a părut), vă doresc poftă bună! :)


Voi obişnuiţi să adăugaţi seminţe în salatele pe care le preparaţi?
Pe cele de la Solaris le cunoaşteţi, vă plac?

În cazul în care sunteţi mari iubitoare ale acestui tip de preparat uşor şi sănătos, sunt sigură că ştiţi multe reţete şi m-ar bucura sugestiile voastre!

Sărbători frumoase în continuare!
Vă pupăcesc!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com