28 dec. 2014

Răsfăţ complet de la Solaris

Bună, fete dragi! :)

Sunt sigură că aţi mai citit în blogosferă articole ce au acest subiect şi îmi face o reală plăcere să vă spun astăzi şi impresiile mele. M-am simţit privilegiată când am fost anunţată că voi primi un coş cu bunătăţi de la firma Solaris. Sentimentul acesta era determinat şi de faptul că nu îmi era străină calitatea produselor. 

Aveam deja în dulăpior, la bucătărie, o pungă cu zahăr brun. Îl folosesc pentru peeling, în timpul băii. În amestec cu spuma gelului de duş, lasă o piele minunat de fină. 

Apoi, cu fulgii de porumb de la ei suntem familiarizaţi. Mie şi Diei ne place  să îi consumăm în amestec cu iaurt. 

O bună prietenă foloseşte de mai mult timp seminţele de chia sau alte mixuri de seminţe de la acest producător (ea prepară tot soiul de budinci sau câte o musaca light în care le adaugă ca ingrediente; de asemenea, le amestecă în diverse salate).

Dar să vorbim pe-ndelete despre fiecare dintre delicioasele produse ce au sosit frumos aşezate într-un coş de nuiele! :) Mai întâi, să pregătim ambientul necesar, doar nu stăm la poveşti pe uscat... 

V-a plăcut invitaţia? Mă gândeeeam eu! Vă mulţumesc pentru faptul că aţi răspuns cu încântare! Am pregătit un ceai de coacăz roşu şi merişor de la Solaris - aceasta este denumirea, el conţine mai multe ingrediente: bucăţi de mere şi ananas, măceşe, flori de hibiscus, merişor, vişine, coacăz roşu. Vă rog să vă serviţi, gustaţi! Mmmm, nu-i aşa că e foarte plăcută aroma? Iar gustul dulce-acrişor îl poate face favorit al tuturor iubitorilor de ceai. 

Un detaliu pe care l-am observat la modul de ambalare: de pungă e ataşată o bandă din hârtie ce are inserate bucăţi de sârmă subţire, flexibilă. Poţi închide ambalajul după deschidere, rulând gura punguţei pe această bandă  (aşa cum înfăşori şuviţele de păr pe moaţe), după care pliezi capetele. Navigând pe site, am observat că e disponibilă o gamă bogată de ceaiuri, cicoare si chiar beţe de vanilie.

Uite cum m-am lăsat purtată de aroma licorii şi am uitat să vă prezint 
întreg conţinutul coşului:

Biscuiţii de casă cu susan
- i-am devorat de cum au sosit,  înainte de a mă gândi să îi pozez (noi trei putem fi precum termitele); nu sunt dulci, au o uşoară  aromă de scorţişoară, sunt grozavi pentru o gustare; apoi... ştiaţi că susanul are efect afrodisiac?!

Migdalele crude
- eu am dezvoltat în ultima perioadă o pasiune pentru migdale (din toamnă începând); sunt sigură că îmi cere corpul şi aceste semnale se pare că ştiu să i le ascult; ele conţin vitamina A, E, B-uri, acid folic, calciu, fier, magneziu, zinc, fosfor ş.a. Din punct de vedere al particularităţilor nutriţionale, sunt considerate un aliment complet. Consumul zilnic al acestora este indicat şi în cazul celor ce încearcă să elimine kilograme în exces.

Musli mix fără zahăr
- din păcate, vă pot spune că a fost excelent doar bazându-mă pe faptul că fiica mea a devorat întreg conţinutul pungii înainte ca eu să am un cuvânt de spus; ba chiar mi-a replicat cu inocenţă: Cum, tu nu ai mâncat? N-am ştiut! Ai fi avut şansa de a începe să îţi placă stafidele! :))) Mdaaa... tipic! Nu-i nimic, vom cumpăra - de vreme ce îi plac copilului în aşa măsură, iar eu îmi voi juca şansa la care făcea referire. Căutând pe site, veţi găsi o ofertă variată de musli şi cereale.

Seminţele de chia
- ştiam de existenţa lor dar, mărturisesc, deţineam doar informaţii frugale  în legătură cu acestea - nu aprofundasem; ulterior, documentându-mă, am aflat că provin de la o plantă numită Salvia hispanica şi că aduc organismului un aport nutritiv de excepţie. Şi asta cu doar 1-2 linguriţe pe zi. 

Au conţinut bogat în fibre, acizi graşi omega 3, proteine, vitamine, antioxidanţi şi minerale. Dintre beneficiile numeroase pe care le au asupra organismului, aş enumera: diminuarea apetitului alimentar în exces, energia pe care o oferă şi prevenirea unor maladii (diabet, boli gastrointestinale, afecţiuni cardiace etc).

*** Cum le-am consumat eu? 
Zilnic, la şcoală, serveam micul dejun  la prima pauză - astfel am avut ocazia de a împărtăşi impresii cu prietena despre care vă spuneam mai sus. O banană şi un pahar cu perluţe de brânză. Cu acestea din urmă amestecam o linguriţă de seminţe de chia. Nu au vreun gust specific, îl preiau pe cel al alimentului cu care sunt combinate (lapte, iaurt, pâine - depinde de preferinţe). În weekend, acasă, le-am servit în amestec cu iaurt de băut. Mă bucur mult că le-am descoperit, au fost o revelaţie pentru mine şi intenţionez să mă ţin de ele!


Seminţele pentru salată
- un mix de seminţe de susan, de floarea-soarelui, de in maro, de chia, de  pin, de dovleac - numai bune pentru a fi consumate ca atare sau în amestec cu salate diverse! Beneficiile... mai este oare nevoie să le menţionez? Întrebare retorică, ştiu! 

Uleiul de cocos
- acest produs nu îmi este deloc străin, ba chiar a intrat în rutina mea cu mult timp în urmă. Coincidenţă fericită, chiar prin intermediul acestui blog, când eram doar follower, am câştigat un ulei de cocos la un concurs. Găsiţi aici impresiile mele pe această temă, trimise Andei - care le-a şi postat.  De-atunci, acest ulei s-a aflat în permanenţă la mine în casă. 

Uleiul de cocos presat la rece de la Solaris vine depozitat într-un borcan de sticlă. În funcţie de temperatura locului în care e păstrat, se află în stare lichidă sau solidă - precum untul. Este recomandat atât pentru uz cosmetic, cât şi pentru uz alimentar. Am remarcat fineţea texturii sale şi aroma de cocos discretă, foarte plăcută.

*** Cum îl folosesc eu?
Îl folosesc ca mască pentru păr: iau cu o linguriţă cantităţi mici, le topesc între palme şi aplic pe toată lungimea acestuia; strâng părul într-un coc lejer, înfăşor capul cu o folie de celofan alimentar şi un prosop şi dorm astfel întreaga noapte; dimineaţa, după spălare, deja sunt vizibile efectele - strălucire, supleţe, păr ce se piaptănă şi se aranjează mai uşor; am citit că e indicat şi pentru prevenirea sau înlăturarea mătreţii). Dacă îţi displace ideea unui astfel de tratament nocturn, e ok şi să păstrezi masca pe păr timp de minim două ore - pe timp de zi.


Acelaşi ulei îmi este util şi în cadrul rutinei de îngrijire a unghiilor, pentru hidratarea zonei cuticulelor - fie că le tai, fie că nu, simt nevoia să îl aplic; aspectul pielii din jurul unghiilor este îmbunătăţit!

La final, ca să încheiem aşa cum am început - într-o notă înmiresmată - vă spun că mă vor lega amintiri frumoase de uleiul esenţial de portocale de la Solaris. În zilele în care ne-am aranjat casa, am decorat brăduţul, în seara de Ajun când am primit colinda elevilor mei mari şi în zilele de sărbătoare ce-au urmat,  lămpiţa odorizantă a răspândit aroma inconfundabilă şi relaxantă a portocalelor.

Adresez mulţumiri echipei Solaris! 
Mă bucur că prin acest gest frumos pe care l-aţi făcut am avut prilejul unor confirmări, prilejul de a vă cunoaşte mai bine şi de a afla noutăţi care îmi sunt de un real folos!

Fete dragi mie, vă mulţumesc pentru vizite, pentru răbdare, 
pentru că sunteţi aici dar şi, pur şi simplu, pentru faptul că existaţi! :)

Vă îmbrăţişez!
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com