10 sept. 2014

Noutăţi Kurtmann... la cald! (3)

Bună, fete frumoase!!! :)

Of, dragelor, ştiiiu, ştiiiu, cu greu mă mai aşez la scris! S-au liniştit toate cele  în viaţa mea, mai trebuie doar să-mi găsesc un ritm firesc de a funcţiona pe un nou program! Şi-apoi, să vă ţineţi bine! Să vedeţi avalanşă de postări şi de proiecte! :)) Sper că nu mă luaţi în serios, glumesc acum - fac haz de necaz,  e un mod al meu de a mă încuraja, motiva, mobiliza! :) Mă opresc din a bate câmpii astfel şi vă spun că mă voi descurca, găsesc o cale - întotdeauna există, fără îndoială!

Ghiciţi ce mă aştepta azi la poarta şcolii?! Un colet de la Kurtmann, încredinţat portarului de către curier! Phiii, în mod normal, las toată energia la şcoală - am o meteahnă, nu excelez în a-mi doza efortul. Dar, în drum spre casă, mergând precum o zână (aşa mi-a spus azi cineva...să fi fost un compliment, să fi fost o înţepătură tipic feminină ?! - n-are sens să ne batem capul!!!), am simţit cum resurse nebănuite de energie se activează datorită pachetului pe care-l purtam în braţe şi conţinutului preţios pe care i-l anticipam!

Iuuuiiii, ce rochie, ce rochie! Ce nuanţă intensă de violet, ce croială princiară şi, cu toată modestia afirm, cât de bine se aşază!!! Plimbarea de weekend va fi completată de o şedinţă foto - nu se poate să nu vă arăt ţinuta! Mă rezum azi la un preview, împărtăşindu-vă bucuria mea! Oricât de superficial ar suna, nu văd ce doamnă/domnişoară preocupată de frumos nu m-ar înţelege!

Rochie Only - o puteţi vedea pe site, AICI!

Un freamăt plăcut, un zâmbet şăgalnic, sclipiri în ochi, adiere de parfum fin purtat de vântul ce răvăşeşte iscoditor prin bucle jucăuşe... Toate acestea reprezintă, în viaţa oricărei femei, un cocktail cu puternic efect tonic creat de apariţia unei noi piese vestimentare atât de feminine!

Cum a mea rochie mov nu se mai află pe stoc, am ochit o alta, a aceluiaşi brand, având o nuanţă similară - are un aer delicat şi romantic! Vă invit să trageţi cu ochiul - AICI  găsiţi toate rochiile disponibile pe stoc! Puteţi selecta în funcţie de brand - coloana din stânga a paginii!

Vrăjită de noua rochie, cât pe ce să uit un amănunt! Am admirat în aşa măsură look-ul unei frumoase colege încât, cu gândul la coafura ei cu aer retro, mi-am luat şi o bentiţă elastică Pull and Bear. Intuiţi că mă voi ţine scai de biata fată până vor reuşi bietele mele mâini stângi să realizeze o pieptănătură asemănătoare! 



Găsiţi şi alte modele de bentiţe, alături de coliere, brăţări cercei, genţi, eşarfe - toate în categoria Accesorii a magazinului Kurtmann!

De-abia vă aştept comentariile! Sentimentul de încântare adus de această rochiţă mov mă determină să aştept cu nerăbdare weekend-ul; îmi veţi înţelege mai bine motivele entuziasmului văzând postarea tip outfit! 

Pupicei, cu mult drag! :)
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Astăzi, la Kurtmann,  a fost reîmprospătat stocul la colecţia Zara! AICI! N-am avut timp să studiez oferta dar, în fugă, am zărit cămăşi frumoase (una, turqoise cu buline negre, mi-a luat inima), paltoane, trench-uri, jeanşi coloraţi)!


 

Blog Template by YummyLolly.com