22 sept. 2014

Review: Săpun organic pentru ten şi corp - Manatude

Hello, hello! :)

Recent, în cadrul review-ului pentru buretele Konjac (aici), îl lăudam pe my man pentru faptul că a avut deschiderea necesară şi a fost dispus să testeze un produs de îngrijire! Eu aflasem despre calitatea produselor pe care le oferă site-ul longeviv.ro. Dragul meu drag n-ar fi avut nicio şansă dacă s-ar fi opus entuziasmului cu care i-am făcut această propunere. Pe de altă parte, eram conştientă că am nevoie de aprobarea lui, nu puteam acţiona de capul meu, oricât de încântată aş fi fost! :P

Zis şi făcut! A avut răbdarea de a circula împreună cu mine pe site şi de a studia aici gama Manatude - gamă de produse destinată bărbaţilor. Eu găseam tentant fiecare produs în parte (săpun lichid african cu arbore de ceai, ulei pentru bărbierit, stilou pentru un bărbierit cu precizie, argilă Rhassoul pentru mască de faţă/corp/păr) - de parcă pentru mine făceam alegerea. :)) Nu s-a lăsat influenţat şi mi-a reamintit ceea ce a susţinut mai mereu: nu agreează senzaţia pe care o lasă pe piele gelurile de duş şi îi place mult mai mult să folosească săpun  (de vreme bună se întâmplă asta iar eu nu prea reuşesc să înţeleg, diferă părerile noastre). Date fiind aceste argumente, alegerea nu a fost deloc dificilă. 

Săpun organic pentru faţă şi corp - Manatude
(click AICI pentru a-l găsi pe site)



Redau mai jos beneficiile enumerate pe site la descrierea produsului:

- Stimulează circulaţia
- Curăţă şi îngrijeşte pielea
- Excelent pentru acnee, eczeme şi psoriasis
- Poate fi folosit ca înlocuitor pentru şampon(pentru păr scurt) sau spumă de ras
- Curăţă corpul, hidratând şi regenerând pielea
- Hidratează pielea şi părul
- Bogat în ingrediente organice, oferind o curăţare excelentă
- Conţine tea tree şi are proprietăţi antiseptice
- Sacul de iută exfoliază pielea, lăsând-o foarte fină

Acest săpun vine frumos ambalat într-un săculeţ din fibre naturale de iută. 


E prezent alături de buretele Konjac pe care ştiţi deja că îl iubesc şi că m-a fidelizat!

Are o culoare alb-gălbuie şi un amestec de arome: ierboase, argilă, levănţică, plus un uşor iz mentolat.

Soţul meu a folosit săpunul pe corp. Doar de două ori l-a utilizat pentru faţă, la insistenţele mele - eu doream să fie o testare conştiincioasă, temeinică. Având gramajul de 100 g şi o textură destul de densă (abia spre final s-a schimbat aceasta), s-a consumat în circa o lună.

Am intervievat "subiectul" pe tot parcursul folosirii.  Părerea lui a fost concisă şi fermă: Este bun, îmi place, dar mi-ar fi plăcut să aibă altă aromă! Scurt şi la obiect. Păi cum să scapi aşa uşor, cu două vorbe?! Vin eu să te descos!

- Face spumă sau nu? Ce fel de spumă?
Da, face multă spumă! O spumă cumva cremoasă, bogată! 

- Oferă senzaţia că spală bine, curăţă cum trebuie pielea?
Da, 100%. Se simte faptul că pielea e bine curăţată.
- După spălare, ce senzaţie lasă pe pielea curată şi uscată?
Plăcută!
- Pfff! :))  Îţi simţi pielea hidratată, e emolient, e agresiv cu pielea, simţi că o usucă - cum simţi?
Aaa, nuuu, nu usucă deloc pielea, se simte hidratată şi fără acea senzaţie lipicioasă - ştii că eu ţin la aspectul ăsta!
- Ştiu deja răspunsul tău, dar trebuie să adresez şi întrebarea asta:
Ţi-a provocat vreun fel de neplăceri?  Ţi-a plăcut să foloseşti acest săpun?
Niciun fel de neplăceri! Spală bine, curăţă cum trebuie. Mi-a plăcut, se vede că e altceva! 
- L-ai mai folosi şi altă dată? L-ai cumpăra?
Da, doar ţi-am spus că mi-a plăcut! Dar depinde şi cât costă, mi-e să nu fie scump - fiind produs organic! Dar poate vor rezolva ceva şi în privinţa mirosului! :))

Nu am formulat nicio întrebare referitoare la efectele utilizării săpunului asupra acneei, eczemelor - nu ar fi avut cum să îşi formeze o părere având în vedere că nu are astfel de probleme! 

Acest săpun Manatude e un produs organic. Pe site, are preţul de 39 lei. Într-adevăr, poate fi considerată prohibitivă suma. Pentru mine, recunosc, este! Dar ştim cu toţii că sunt atâtea persoane pentru care această valoare nu ar reprezenta prea mult; de asemenea, există foarte multe persoane care au probleme dermatologice ce impun utilizarea unor produse de îngrijire şi de igienă care acţionează foarte delicat asupra pielii; apoi, sunt persoane care aleg (din varii motive) să aibă foarte multă grijă când decid asupra produselor pe care le folosesc - le admir şi le felicit pentru asta! Cert este că e indicat să fim la curent cu toate, e recunoscută importanţa informaţiei!

Ahh, să nu uit un detaliu interesant: săculeţul din iută are utilitate multiplă, putând fi folosit şi pentru exfolierea pielii. Good to know! Ametzila me... de-abia azi am aflat, recitind pe site caracteristicile produsului. Păi, gata, vă daţi seama că i l-am "arestat"! Şi voi reveni cu un update la prezenta postare să vă spun impresiile mele în această privinţă.


Fetelor, înainte de a încheia, aş vrea să ştiu dacă voi, respectiv partenerii voştri, 
aţi folosit produse organice? 
Care este părerea/atitudinea voastră în ceea ce le priveşte?

Vă pup şi vă îmbrăţişez!
Pe curând!

Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

UPDATE:

După cum am anunţat, am sosit cu 
impresii în legătură cu săculeţul din iută de care a venit însoţit 
săpunul organic Manatude!

De la data la care am scris review-ul de mai sus, am inclus săculeţul în rutina mea de îngrijire a corpului, folosindu-l de una-două ori pe săptămână pentru exfolierea pielii. Înmuiat în apă, are mirosul specific iutei, nici prea puternic, dar nici de neglijat! L-am folosit pentru a masa pielea, cu mişcări circulare, având ca bază spuma gelului de duş. Un pont: pe post de "mănuşă" (introducând degetele în săculeţ) e mai uşor de manevrat. 

Faptul că e destul de aspru nu îl recomandă pentru o piele sensibilă; eu am constatat că nu îl tolerez în zona pieptului - simţind că îmi poate zgâria pielea, nu am insistat! Pe braţe se poate folosi cu mişcări uşoare, insistând asupra zonei coatelor. De asemenea, pe abdomen. Îmi pare excelent pentru zona feselor (lasă o piele fiiiină-fină, făcând concurenţă celei a bebeluşilor)! De asemenea, o altă parte a corpului pe care l-am folosit cu preponderenţă este cea a picioarelor - aici mi-a fost de mare ajutor pentru nesuferitele fire ce cresc sub piele după depilare, e chiar un instrument de nădejde în acest scop! 

Uite-aşa am împuşcat mai mulţi iepuri dintr-un foc: i-am făcut dragului meu drag o bucurie, l-am pus şi la testat şi m-am ales cu o unealtă eficientă pentru exfolierea corpului! Lăsând tonul glumeţ deoparte, consider că e o idee excelentă aceasta - cei de la Manatude au bifat şi la buna impresie în legătură cu prezentarea produsului, cât şi la pragmatism, prin utilizarea eficientă a materialelor folosite! De luat aminte! :) 

Urmând linkul aflat mai sus (deasupra primei fotografii), găsiţi şi alte produse din această gamă! Sper că vă  este utilă această opinie! Vă pupăcesc cu drag!


 

Blog Template by YummyLolly.com