5 nov. 2013

Preferatele lunii octombrie

Bună, fete dragi!

Luna aceasta, având atât de puţine produse noi ce au intervenit în lanţul favoritelor,  m-am întrebat dacă să mai postez sau nu! Mi-am zis că e păcat să nu fac asta, atâta timp cât există alte lucruri, alte aspecte care chiar s-au aflat pentru mine în topul preferinţelor, de-a lungul întregii luni!

Să vă spun care e povestea!

Două produse de îngrijire s-au făcut remarcate:



* Săpunul lichid antibacterian Fa, cu grapefruit şi proteine din lapte; pe acesta vi l-aş fi prezentat încă de la preferatele lunii august dacă, dovedind aptitudini deosebite, nu i-aş fi rupt pompiţa în încercarea de a-l deschide! După cum se vede, al doilea flacon a scăpat de mâinile mele dibace, rămânând astfel teafăr! Îmi place faptul că nu usucă pielea mâinilor, că are aroma proaspătă a grape-ului şi că e un antidegresant grozav pentru pensula pentru concelear! Îl voi recumpăra, cu siguranţă! Chiar vi-l recomand!

* Laptele parfumat pentru corp Moment de Bonheur, Yves Rocher - foarte rar l-am folosit pe întregul corp (seara, după duş, mai mult pe mâini, coate, genunchi); nu hidratează în mod spectaculos dar mă ademeneşte cu aroma (similară parfumului din aceeaşi gamă).



* Câteva lacuri de unghii m-au tot îmbiat, monopolizând teritoriul:


 - essence 148 prom-berry (un violet întunecat, cu irizaţii discrete);
- Elf - Smoky Brown;
- Gold Glitter;
- Maybelline - Colorama 749.
  Pe ultimele trei le-aţi văzut într-o postare notd, aici!


* Am revenit la a mea vopsea de păr Casting Creme Gloss L'Oreal - nuanţa 415 Maro Glace; de vreo două ori am pozat-o de-a lungul timpului însă nu găsesc nici măcar unul dintre seturile de fotografii; va trebui să mă credeţi pe cuvânt! Sunt mai multe motive pentru care îmi place:  e fără amoniac, acoperă bine firele de păr alb, oferă luciu firului de păr, are un balsam (cu lăptişor de matcă) foarte bun, are un sistem de dozare ce facilitează aplicarea pentru cei mai puţin îndemânatici! :P

* Se poate spune că mi-a căşunat pe un colier "străvechi", din lemn şi os (v-am mai spus eu că e cel mai vechi accesoriu cumpărat de mine); pe el l-am purtat cel mai des în această perioadă (l-aţi văzut în două postări ootd, aici şi aici).



* Rochia pe care m-aţi văzut purtând-o aici ocupă un loc detaşat printre preferate! Dacă aş fi putut s-o îmbrac zilnic, aş fi făcut asta :)) ; hmm, să fim rezonabili, totuşi!

*Această melodie a Noorei Noor m-a bântuit întreaga lună; aş asculta-o non-stop, îmi dă o stare de bine,de relaxare, de plutire, de... je m'en fiche! :))



* O prăjitură de-a mamei (cred că a preparat-o pentru noi de trei ori în ultima lună); e genul de prăjitură completă, săţioasă; are nucă, gem acrişor, bezea şi glazură de ciocolată - toate pe un blat cu textură oarecum "rustică"); le-a plăcut mult şi colegelor; intenţionez să le duc şi copiilor de la clasă!

O dulceaţă de copilă servind o bunătate de prăjitură

Am vorbit eu cu Dia şi v-a păstrat şi vouă o porţie!:) Îi cer mamei reţeta, ce ziceţi?

De-acum, vă las pe voi să-mi spuneţi...
Care dintre preferatele mele vă face cu ochiul?:)
Ce nou produs, folosit în luna octombrie, a ajuns pe în topul favoritelor voastre?
Aştept cu drag comentariile voastre!

Să aveţi o zi frumoasă şi senină! Vă pup!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts



 

Blog Template by YummyLolly.com