28 nov. 2013

Gânduri, planuri, un preview...mult zgomot pentru nimic!

Hello, hello! :)

Trec în goana calului pe-aici, vă salut şi vă spun ce postări am în plan pentru perioada următoare:

- despre cumpărăturile făcute  de-a lungul unei toamne întregi: comanda iHerb (tocmai ce m-a "certat" Alina Anghel pentru că încă n-am reuşit să vă prezint acea comandă - mea culpa!), ceea ce am ales de pe ahaishopping la giveaway-ul organizat de Miha Pojogu; alte achiziţii (mai mult sau mai puţin mărunte);

- despre ochelarii de soare primiţi de la Firmoo sau despre cum am ales să fiu bondar! :)) Dar ochelarii tot frumoşi rămân!:P Iată un preview! Recunoaşteţi personajul???




- despre preferatele lunii noiembrie;

- Happy momments... care aşteaptă de muuult timp, ca schiţă!

- despre produse consumate - veţi fi uimite de "recoltă"!

Ordinea de mai sus e aleatorie... Nu pot promite nimic, doar asta e cert! Tare mi-aş dori să se poată altfel! Dar lasă, vin ele şi zile mai bune, cu mai mult timp liber! :)


Se apropie weekend-ul...
Voi aveţi deja planuri? 
Vreo zi onomastică la care să participaţi - sâmbătă e Sf. Andrei?!

Pupici!
Pe curând, sper!


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you







 

Blog Template by YummyLolly.com