3 feb. 2013

All about my sunday...

Buna, fetelor!
Am vazut la Ana (Enchanted Ana) acest tip de postare care circula de mult timp printre bloggerite si mi-am dorit sa o preiau...ii multumesc pentru inspiratie caci, altfel, marturisesc ca nu eram in forma pentru a scrie ceva!

Am văzut: Doua episoade din M.A.S.H. /Am ascultat: Muzica la radio in timp ce "rasfoiam" blogurile sau intorceam clatite /Am citit: Doar articole din blogosfera, "maxime" de pe Facebook, subiectele unui concurs de matematica /Am făcut: Clatite, am calcat rufe, am cotrobait prin sifonier pentru noi idei de outfit-uri /Am mâncat: Omleta cu telemea, ceapa si sunca; clatite /Am băut: Ceai relaxant cu mere verzi si melissa, apa /Am gândit: Ca trebuie sa-mi incurajez copila, oricum i-a parut ei destul de rau pentru greseala sa /M-am bucurat: Pentru faptul ca fiica mea s-a prezentat foarte bine la primul ei concurs din viata de scolar si pentru faptul ca are un trening nou /M-am enervat: Din cauza faptului ca, uneori, nici macar adultii echilibrati nu isi controleaza emotiile, nervii /Mi-am dorit: Sa nu sufere copilul meu, sa-i bucur pe cei doi dragi inimii mele /Click: Blogosfera, e-mail, Facebook, forum elle /M-am mirat: De autocontrolul pe care-l pot avea uneori...

Va las cu o portie de clatite - alegeti ce doriti, umplutura poate satisface gusturi diverse: una este cu gem de caise, alta cu dulceata de gutui, inca una cu crema Finetti si ultima (my favourite!) cu miere si nuca macinata...Alaturi, un ceai fresh si aromat de la Fares!:)



Pupici tuturor!
Enjoy your sunday!!!
                                                                                                                                     Ilda
              Lavender Thoughts tto you
 

Blog Template by YummyLolly.com