6 iul. 2012

Parerea mea despre Garnier BB Cream



Stiu,ati citit o groaza de reviewuri despre acest produs,la fel si eu.L-am cumparat din pura curiozitate,iar in continuare veti afla ca nici nu m-a dat pe spate si nici nu m-a dezamagit.



 BB Cream-ul Garnier promite sa vina cu 5 solutii pentru problemele tenului:

1.Sa matifieze tenul.Eu am tenul normal-mixt,cu pori dilatati si luciu in zona T,deci matifierea este un aspect urmarit asiduu.In situatia mea,nu a avut acest efect.Functioneaza strict ca o crema coloranta,iar dupa maxim 2 ore,tenul incepe sa luceasca in zonele cu probleme.

2.Sa reduca porii si imperfectiunile.Va dati seama ca ar fi fost nevoie de un miracol pentru ca acest lucru sa se intample,nu-i asa?Lista ingredientelor nu cuprinde ingrediente in acest sens,o analiza foarte buna am gasit aici.

3.Uniformizeaza tenul si restabilieste stralucirea naturala a acestuia.Da,uniformizeaza placut,iar tenul capata o stralucire sanatoasa.Pacat ca efectul e de scurta durata.

4.Hidrateaza.In general,BB-urile (blamish balm) nu necesita aplicarea anterioara a unei creme hidratante.Se presupune ca acestea indeplinesc si aceasta functie.Ma intorc acum la lista cu ingrediente si ma intreb retoric,ce cauta alcoolul denat (puternic iritant) in primele 5 ingrediente?

5.Protejeaza impotriva razelor UVB,adica cele ``responsabile`` de arsuri.Macar atat.



   Din punctul meu de vedere nu este un produs bine formulat,dar am incredere ca va fi imbunatatit.;)



     Pe voi ce v-a multumit/nemultumit la Garnier BB Cream?

  


 

Blog Template by YummyLolly.com