5 iul. 2012

Ecco Bella Revitalize Natural and Organic Facial Treatment




  Vorbind cu Clarra ieri,n-am putut sa nu-mi amintesc de pretiosul ei dar catre mine, uleiul revitalizant Ecco Bella.As indrazni sa spun ca a fost o adevarata revelatie pentru tenul meu mixt si ca isi merita din plin orice lauda.


Revitalize Natural and Organic Facial Treatment
numara ingrediente precum: Organic jojoba oil, vitamin E complex with tocopherols and tocotrienols, organic calendula, essential oils of neroli, jasmine and sandalwood. Jojoba,iasomie si neroli...oare ce-as putea cere mai mult?Ah,da,o cantitate mai mare,pentru ca micul meu elixir s-a terminat de ceva timp.



   L-am aplicat seara,dupa demachiere si dupa ce am pulverizat putina apa de musetel pe ten.Fiecare aplicare necesita o cantitate foarte mica de produs,care,de altfel,se absoarbe in cateva minute prin masaj delicat.Stiu ca ma repet,unul din marele avantaje ale uleiurilor organice este acela ca pot fi aplicate atat pe ten,gat si decolteu,cat si pe pielea sensibila din jurul ochilor.
  In cazul acestui ulei,am fost putin reticenta in a-l aplica si in zona ochilor,din cauza faptului ca parfumul de neroli se simtea foarte puternic.Dar asta a fost la inceput,indoielile mi-au fost spulberate inca de la primele aplicari.

  Surpriza vine in zorii zilei,cand parfumul suav al iasomiei inca te insoteste.Rise and shine!Tenul este tonifiat,proaspat,deloc gras si fara urme uleioase (desi,stiti deja,recomand spalarea tenului cu o solutie solubila in apa).Nu este comedogenic si trebuie sa stiti ca puteti folosi uleiul acesta chiar daca aveti un ten gras.



     Este primul meu produs Ecco Bella si ii multumesc Clarrei ca s-a gandit la mine oferindu-mi-l.Acum e randul meu sa mi-l cumpar,l-am gasit deja pe site-ul eccobella.com, la un pret de aproximativ 27$ (isi merita fiecare cent,va asigur).Alte minuni Ecco Bella imi puteti recomanda?


Pe curand!





 

Blog Template by YummyLolly.com