22 iun. 2012

Te faci blogger sau te faci de ras?



     In aria beauty blogs, nu o data mi s-a confirmat ca notiunea de blogging este confundata cu cea de vanatoare de produse cosmetice..Fie ca vorbim de concursuri si giveaway-uri,fie ca vorbim de numarul in permanenta crestere a posesoarelor de bloguri de frumusete.Despre acea categorie de persoane care bantuie blog cu blog si parjolind orice concurs cu zeci de ip-uri s-a tot scris/vorbit/auzit.Tind sa cred ca din aceasta categorie se desprind,se imprastie si apoi se inmultesc ca ciupercile dupa ploaie si cele mai noi detinatoare de bloguri.
  Si cum sa-si inceapa activitatea?Cu un giveaway,normal!
  Ce presupune asta?Abordarea sub orice forma a sponsorilor.
  De exemplu?Un mesaj pe facebook,asa cum am primit si eu.

  Ma roaga sa-i sponsorizez blogul pentru ca are multi ``foloersi``,iar in schimb primesc review pentru produsele companiei mele,``plus un banner la firma``.Nu foarte curioasa,intru pe blogul respectiv si nu ma mir cand vad doar concursuri.Revin la mesajul tinerei si o intreb ce stie despre produsele companiei mele.Ce raspuns primesc? ``Sunt cele mai bune produse ever.``


 Eu nu reprezint nicio companie,insa ma gandesc ca acelasi mesaj a ajuns si la astfel de destinatari.Si mi-e rusine.Si poate din acelasi motiv,unele companii si-au format idei preconcepute in ce priveste aceasta categorie de bloggeri.


    In loc de concluzii finale,uite un mic ajutor in abordarea colaboratorilor:
  • cauta o adresa de email valida.De obicei,o gasesti in sectiunea de contact a site-ului urmarit.
  • daca tot esti pe site,informeaza-te (macar in linii mari) cu privire la domeniul de activitate si produsele companiei vizate in scopul colaborarii.
  • oricat de haioasa sau cool ai fi vorbind un mix de limba romana si engleza,straduieste-te sa scrii corect in limba vorbita de cel pe care il contactezi.
  • oricat de mult ti-ai dori o colaborare anume,evita sa pari ridicola,implorand insistent raspunsuri favorabile tie.
  • aminteste-ti intotdeauna ca inainte de a cere respect,trebuie sa dovedesti respect.


  Foarte important!Daca simti ca nu tii pasul,cere ajutorul.Sau rezuma-te la pozitia ta anterioara,aceea de concursant omniprezent. (sa nu fiu rautacioasa).



  Pe curand!


    
 

Blog Template by YummyLolly.com