22 iun. 2012

Styx-cosmetice naturale austriece



    Bine v-am regasit,dragele mele!Ia sa-mi spuneti voi,ce produse naturale de ingrijire ati mai descoperit?Daca dai din umeri nestiind ce sa-mi raspunzi,atunci da-mi voie sa te ajut.Cred ca am descoperit cosmeticele cu traditie austriaca Styx acum mai bine de 1 an,atunci cand am aflat ca sunt produse naturale ce au la baza exclusiv ingrediente active din plante si uleiuri presate la rece, de cea mai buna calitate. 
  

La noi in tara, cosmeticele Styx pot fi comandate chiar din shopul online styx.ro,pe care importatorul unic in Romania Styx Naturcosmetic srl,il pune la dispozitia noastra.





  Site-ul mi se pare a fi foarte bine organizat,cuprinzand categorii diverse cu produse atent selectionate in functie de tipul de ingrijire necesar,accesorii,aromaterapie sau decor.
 Concret,iata ce puteti gasi in magazinul online shop.styx.ro:


   Un aspect care ma apropie si mai mult de acest site il reprezinta Sfatul Zilei,acea mini-rubrica din sidebar ce dezvaluie trucuri de ingrijire cu ajutorul anumitor produse din shop.Exista si o categorie de articole,unde va invit sa cititi cum va puteti pastra bronzul cu ajutorul untului de cacao sau despre beneficiile uleiului de macadamia.


  Voi ce-mi puteti spune despre produsele Styx?Care sunt preferatele voastre si ce-mi recomandati?



  Pe curand!




 

Blog Template by YummyLolly.com