14 mai 2011

Giveaway Sigma F80-ultima strigare!

   Dupa cum stiti,giveawayul ce consta intr-o pensula F80 Kabuki by Sigma ,ar trebui sa ia sfarsit in aceasta noapte la ora 24.Din cauza problemelor Blogger din ultimele ore,am decis sa prelungesc putin giveaway-ul  pana maine,duminica (15 mai),ora 11 a.m.
  Dorinta mea este sa profitati de acest timp si sa verificati daca postarea voastra corespunde cu cerintele impuse.Comentariul valid trebuie sa cuprinda:
  1.numele cu care ma urmariti prin GFC
  2.linkul corespunzator postarii despre acest giveaway.NOTA BENE: persoanele care posteaza pe facebook despre giveaway,dar au profilul privat vor fi descalificate.Nu e rea vointa,insa cum informatia nu poate fi verificata...

   Daca reveniti asupra participarii voastre,vrand sa completati cate ceva,scrieti inca o data toate informatiile cerute.Nu-mi lasati fragmente pentru aceeasi participare,pentru ca nu am cum sa pastrez si sa inregistrez ordinea.
   Nu am cerut adresa de email (desi unele concurente au lasat-o) pentru ca stiu ca unele persoane nu agreeaza acest aspect si nu vreau sa incomodez in vreun fel.
  Totusi,castigatoarea va trebui sa ma contacteze pe email cosmeticsreview@yahoo.com in 48 h de la anuntare,altfel premiul merge la altcineva.Precizez inca o data,premiul va fi expediat direct de catre Sigma.
  Desi am prelungit cu cateva ore concursul,castigatoarea va fi anuntata tot in cursul zilei de duminica.


 Nu lasati comentarii participante la aceasta postare,aveti bannerul in dreapta-sus a paginii sau click aici.

  Va urez succes!
 

Blog Template by YummyLolly.com