25 aug. 2016

Short Introduction

Salut!

Deși încep să scriu această introducere cu mâini puțin tremurânde și cu un vârtej de gânduri în minte,sunt bucuroasă că am ocazia să vă salut din această ipostază, a unei noi bloggerițe.  Mă numesc Miruna, poate că mă recunoașteți din postarea de acum un an, cu sacoul alb, pe când nu mi-aș fi închipuit că o să primesc oportunitatea de a face parte din universul de lavandă. Sper ca în fiecare postare pe care o voi face de acum încolo să presar gânduri sincere, care să mă reprezinte și să ilustreze fiecare sentiment frumos pe care voi vrea să vi-l împărtășesc . Ținând cont că am doar 16 ani, îmi doresc să vă arăt prospețime, spontaneitate și frumusețea văzută din ochii mei pe parcursul călătoriei împreună.

Ca un ultim lucru, aș vrea să îi mulțumesc din suflet Ildei pentru că mi-a deschis această ușă și mă susține în misiunea plină de emoții, de care vă rog să vă bucurați împreună cu mine. Astfel zis, haideți să pășim fremător, pline de speranță, în câmpul de lavandă!

M-ar bucura nespus să avem un mic Q&A 
în secțiunea de comentarii!

 Vă îmbrățișez și… pe data viitoare!




 

Blog Template by YummyLolly.com