1 nov. 2014

TAG: The Secrets of Beauty Blogging

 Hello, hello! :)

De vreme bună,  jinduiesc la tag-uri. Da, "jinduiesc" e termenul potrivit şi asta pentru că îmi plac, pentru că ne putem cunoaşte mai bine prin intermediul lor, pentru că mi-aş dori să am timp şi pentru ele, pentru că am avut nominalizări de care m-am bucurat foarte mult, iar apoi m-am ruşinat din cauză că n-am reuşit să le onorez.



Georgia (pe care o apreciez mult, îmi place atât ca blogger, cât şi ca persoană) mi-a făcut onoarea de a se gândi la mine când a completat acest tag! M-am bucurat şi îi mulţumesc frumos! Azi a sosit  momentul să răspund întrebărilor...

1. Când ai început să faci blogging şi de ce?
În noiembrie 2012 am început să scriu aici, răspunzând propunerii Andei (care a creat Lavender Thoughts) şi îndemnurilor sale şi ale soţului meu. Anda mă cunoştea doar în calitate de follower al ei şi al acestui blog, puteţi intui cum am perceput această invitaţie inedită?! :) Am luat-o ca pe o provocare cu mine însămi, ştiind că astfel pot da curs unei pasiuni ...

2. Câte persoane din cercul tău de prieteni ştiu că ai blog?
Multe, destul de multe... Iniţial, am dorit să păstrez doar pentru mine acest lucru - emoţiile începutului, o oarecare nesiguranţă, teama de a nu fi judecată în mod greşit sau pentru a nu fi nevoită să dau explicaţii. Apoi, dată fiind pasiunea cu care am descoperit că pot face asta, într-un moment de maturitate combinată cu rebeliune, mi-am spus că eu nu mai doresc să ascund acest proiect personal, nu e nimic rău în ceea ce fac (dimpotrivă!), sunt chiar mândră de această activitate a mea, se munceşte mult, se investeşte timp şi se pune suflet, prin urmare chiar nu îmi pasă  dacă vor fi şi păreri negative din partea celor ce mă cunosc (mai mult sau mai puţin apropiaţi)!

3. Ce fel de postări îţi place să citeşti?
Dacă vorbim despre sfera de beauty, în ultima vreme, parcă mă atrag mai mult postările de fashion, vin apoi postările cu notă personală/motivaţionale, review-urile produselor cosmetice şi/sau de îngrijire... Altfel, tematica e diversă!

4. Arată un blog pe care l-ai descoperit recent!
Este vorba despre un blog care, deşi are vechime, se încadrează cerinţei - eu l-am descoperit de curând! Brilliant Beauty se numeşte, este al Dyei cu inimioare - cum o numesc eu! AICI poate fi găsit!

5. Care sunt postările de care eşti cel mai mândră?
Am tot răsfoit şi am ales - cu greu - câteva postări!  Mă simt ataşată de fiecare postare a mea, de aici dificultatea cu care am făcut selecţia. Sunt mândră de articolele enumerate mai jos din variate motive: fie numărul surprinzător de mare de vizualizări, fie faptul că am lucrat cu multă implicare la ele, fie încărcătura emoţională şi sentimentală pe care o au ca bază! Observ că e diversificat conţinutul lor, chiar dacă acesta nu a fost un criteriu de selecţie. 
Click pe titlurile de mai jos (pentru vizualizare)!

- Emoţii la început de drum 

- 16 rujuri Nyx - review şi swatch-uri


- Letters from Călăraşi to Timişoara

- Dispoziţie de felină şi... dulci amintiri

- Premieră în 2013... favorit şi în 2014

- Invitaţie la masă... friptură de porc cu ciuperci, castraveţi şi gogoşari (la cuptor)

6. Ce sfaturi ai pentru viitorii bloggeri?
Încerc să fac referire numai la blogosfera de beauty, să mă întind doar cât mă ţine plapuma; dar sunt convinsă că unele dintre sfaturi se aplică indiferent de domeniul abordat! Ar fi foarte multe de spus, dar mă voi opri la doar câteva idei:

1. Să acorzi multă atenţie scrierii corecte şi modului în care te exprimi!

2. Să răspunzi comentariilor pe care cititorii tăi le scriu la postări!

3. Să începi a scrie pe un blog numai dacă simţi că te pasionează acest lucru, fără a avea mari aşteptări la eventuale avantaje, beneficii şi câştiguri!

4. Asigură-te că nu apar cabluri, fire, prize, întrerupătoare, pungi, pahare murdare, cearceafuri şifonate (şi alte cele) în fotografiile pe care le postezi pe blog! Detalii de acest fel contează, chiar dacă tu îţi spui că acela care te citeşte a intrat pentru a vedea un machiaj (e doar un exemplu!) şi nu va lua seama la altceva!

5. Nu îţi certa cititorii pe motiv că: nu s-au înscris în număr mai mare la concurs deşi tu ai depus mult efort pentru a-l organiza, nu au acordat feedback-ul pe care îl aşteptai la o postare, nu au citit  integral şi cu toată atenţia articolul tău etc.

6. Să laşi să se vadă omul din tine, personalitatea ta, să fii dispus să împărtăşeşti şi aspecte personale (în limita în care te simţi confortabil) - nu văd cum ar putea avea priză la public un blog care are doar articole seci, advertoriale & co.!

Update (la îndemnul Miha Ellei):
7. Să fie selectivi(e) când îşi aleg colaborările (chiar dacă tentaţia e mare! - dacă nu îi rezistaţi, veţi ajunge la această concluzie în timp, văzând şi făcând) şi să trateze cu seriozitate angajamentele!

Fiecare bloggeriţă care doreşte să preia acest tag se poate considera invitata mea! 

Am o curiozitate (în sens constructiv):
Ce sfaturi/ îndemnuri aţi avea voi, cititoarele care nu au un blog, 
pentru mine sau pentru orice alt blogger?!

Vă trimit pupici şi gânduri bune!
Ultima lună de toamnă să vă fie frumoasă! :)

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com