9 sept. 2014

Câştigătoare colier Perla neagră - Trăistuţa cu zale by Ioana Nae

Hello, hello! 

Mă simt bucuroasă pentru că vin cu veşti frumoase! :)

Draga Ioana Nae de la Trăistuţa cu zale, fata minunată care mi-a propus să găzduiesc acest giveaway, a simţit că sunt în impas - depăşită/copleşită de evenimente, a intuit că nu fac faţă în lupta cu timpul şi s-a ocupat de anevoioasa "bucătăreală" ce se află în culisele organizării unui concurs - a întocmit lista de înscrieri, a verificat respectarea regulilor concursului, a randomizat şi a aflat numele norocoasei care va purta specialul colier oferit de ea!

Toate acestea par simple când sunt spuse în doar câteva cuvinte dar, vă rog să mă credeţi, implică mult timp alocat, energie şi, foarte important, a jongla cu ordinea priorităţilor vieţii - o adevărată provocare zilnică; cred că ştiţi că de multe ori ne-am dori o baghetă magică drept aliat! 

Pe mine m-a emoţionat o dată în plus fata aceasta cu suflet şi mâini de aur! Mi-a trimis mail cu toate cele eficient rezolvate! Citind mesajul său, i-am simţit toată dăruirea şi m-a impresionat când a spus aşa:

 "Uf, nu-mi doresc decât ca premiul de la mine
să fie primit și purtat cu dragul cu care eu l-am lucrat și dăruit!"

În mod sigur sunteţi nerăbdătoare să aflaţi cine este cea care va purta acest splendid accesoriu ce va aduce cu el nu numai farmec şi frumuseţe, ci şi energia extraordinară a celei care l-a creat!




Au fost 25 de participante... iar câştigătoarea este:


Felicitări, Sofy Ene!!!
Să te bucuri de acest dar şi să îl porţi cu zâmbet pe chip!
Ioana aşteaptă un mesaj de la tine, are nevoie de datele tale 
pentru a-ţi expedia premiul!

Fetelor, Ioana vă mulţumeste tuturor pentru participare! Vă recomand să o urmăriţi, plănuieşte alte surprize frumoase, va mai oferi bucurie - îi stă în fire! 

Şi eu vă mulţumesc frumos pentru înscrieri, vă aştept cu drag 
şi la concursurile viitoare!

Ioana, jos pălăria în faţa ta! Eşti o fată pe cinste, un OM minunat! Îţi mulţumesc pentru faptul că mi-ai dat posibilitatea să te cunosc mai bine, mă simt onorată! A fost o colaborare frumoasă, noi două am comunicat şi ne-am completat foarte bine - eu aşa am simţit în fiecare clipă, sper să fie reciprocă impresia!

Vă pup şi vă trimit îmbrăţişări!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com