12 iun. 2011

**INCHIS**Giveaway no.2:Miss Taylor Kabuki by SIGMA!!!



  Ca afiliat Sigma,m-am calificat pentru un alt nivel si uite cum Miss Taylor Kabuki e acum in drum spre mine.Dupa cum stiti,Sigma ofera un astfel de cadou si unui cititor/cititoare a acestui blog.De data aceasta am hotarat sa schimb putin regulile,in sensul ca acest giveaway se va desfasura pe pagina mea de facebook,iar conditiile de participare sunt mai mult decat simple:

1.Trebuie sa-mi fiti prieten pe facebook (daca nu suntem deja ;),click aici ,apoi ``add as friend`` .Ma gasiti cu numele Endre Reviews.
2.Sa dati like paginii Sigma click aici.
3.Sa-mi lasati un comentariu pe wallul meu cu mesajul ``Particip la giveawayul Miss Taylor Kabuki``.

Indeplinirea acestor 3 conditii  va aduce o sansa,o intrare in tragerea la sorti.Daca va doriti mai multe sanse,puteti opta ,pe langa cele descrise mai sus,si la urmatoarele:
4.Sa urmariti blogul prin GFC-1 intrare
5.Sa postati pe blogul vostru despre acest giveaway,impreuna cu fotografia cu premiul-1 intrare.Nu intra in discutie blogurile recent create doar pentru giveaways.Daca nu aveti blog,puteti posta pe wallul vostru de facebook,incluzand insa poza cu premiul si un link catre acest blog.
Daca v-ati hotarat si pentru aceste doua intrari in concurs,atunci comentariul vostru pe wallul meu de pe facebook,trebuie sa arate cam asa:``Particip la giveawayul Miss Taylor Kabuki.Te urmaresc prin GFC cu numele....si am postat despre giveaway aici......(linkul blogului unde ati postat)......``
Numele vostru va aparea astfel de 3 ori in lista participantilor la giveaway.

 Giveawayul este deschis international pana la data de 26 iunie,iar castigatorul/castigatoarea va fi aleasa cu random.org.Acesta/aceasta se obliga prin participare,sa-mi trimita un email cu datele sale complete in termen de 48 de ore.Voi transmite aceste date catre Sigma,ei ocupandu-se intru totul de expedierea premiului.Daca nu voi primi nici un semn de la castigator,in timpul mentionat,voi alege alt castigator.


Concursul se va desfasura pe facebook,click aici.Comentariile lasate la aceasta postare nu fac obiectul participarii la concurs.
 

Blog Template by YummyLolly.com