28 dec. 2015

OOTD: Purple sunset

Bună, fetelor! :)

Heheee, îmi imaginam că voi mânca blog pe pâine imediat ce va veni vacanţa de Crăciun! Da' de unde?! Ca să spun drept, am dus muncă de lămurire cu mine însămi, m-am autoeducat să nu mă mai simt vinovată atunci când programul nu îmi permite să fiu activă aici, să am grijă ca acest proiect personal să rămână o pasiune şi să nu las rutina şi sentimentul obligativităţii să intervină... se pare că am făcut asta atât de bine încât am trecut dintr-o extremă în alta! :)) Hmm, cine-a spus că-i uşor de găsit echilibrul?! 

Fotografiile ce m-au aşteptat răbdătoare în folder sunt aduse tot din vacanţa de la munte şi au fost făcute în aceeaşi zi cu cele din postarea trecută: Dear Santa, I want it all!... Laolaltă, ele sunt grăitoare - a avut Borovetsul de toate de oferit: pârtii, zăpadă, aer curat, soare, temperaturi blânde, cărări montane numai bune pentru iubitorii de drumeţii! 

Aaa, să nu uit! O picanterie despre care voiam să vă spun: ne-am distrat în câteva situaţii remarcând faptul că bulgarii scriu cuvintele provenite din limba engleză - folosind literele alfabetului slav - exact după cum se pronunţă! Da, da, am văzut magazin pe a cărui firmă era scris frumos: Feşăn (!!!), iar în meniul prezentat de un restaurant am observat o delicioasă redactare: Uintăr sealăd...

Las pozele să vorbească de-acum despre brazi, soare şi culoare! Apropos de aceasta, nuanţa de electric părpăl electric purple a puloverului pe care-l port m-a fermecat la prima ochire pe site - la Kurmann. Până şi dragul meu drag s-a declarat încântat, adresând o apreciere expresivă: E belea culoarea puloverului!!!...(a se citi silabisit şi apăsat cuvântul cel pitoresc)

Am purtat:

Pulover Bershka via Kurtmann - click AICI pentru a vizualiza oferta magazinului online











Clinc, clinc!!! :)




Alte elemente ale ţinutei:
Geacă Alcott via Kurtmann
Jeanşi, cămaşă via SheIn
Ceas Fossil
Cizme din piele - magazin local
... toate au mai fost văzute pe blog!

Mi-am mai trecut pe wishlist un pulover roşu, cu ren, simpatic foc - tot Bershka; îmi fac cu ochiul şi altele de la Pull and Bear: unul de un verde-negru, altul de nuanţa cafelei cu lapte... E foarte fain faptul că acum hainele prezentate sunt purtate de modele, îţi poţi forma o părere mult mai clară despre croiala produsului, despre modul în care se aşază.

Eee, gura păcătosului, adevăr grăieşte: tot veni vorba despre liste de dorinţe...
Ia să spuneţi voi Moşului Ildei ce daruri aţi găsit sub cetinile de brad?
Ţinuta pentru Revelion aţi pregătit-o? Eu încă nu m-am hotărât...

Pupici mii, fete dragi!
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Mai jos e un gif animat ratat! :)) Poate fi vizualizat doar urmând linkul... 
Mai mult, nu m-am priceput! Poate-i găsesc leacul, cine ştie?!


 

Blog Template by YummyLolly.com