9 mar. 2015

Produse testate, brand Lioele - Makeup Shop

Bună, fetelor! :)

Acelea dintre voi care mă urmăresc şi pe pagina de Fb a blogului îşi amintesc această fotografie prin care vă prezentam produsele Lioele primite spre testare din partea site-ului Makeup Shop (site pentru care eu, recunosc, am o slăbiciune datorită faptului că îmi facilitează accesul la nişte produse cosmetice mult iubite de mine - produsele NYX).



Cu siguranţă, echipa Makeup Shop a ajuns la inima fiecărei bloggeriţe ce a primit 
această agendă roz, personalizată cu o fotografie - după cum vedeţi, 
intitulată Jurnal de frumuseţe! De aplaudat ideea şi, în general, atenţia pentru detalii! <3

Mi-am propus ca în postarea de azi să facem doar o trecere în revistă a tuturor produselor, iar în zilele următoare să vă spun impresiile mele detaliate despre fiecare dintre acestea, în cadrul mai multor postări. Prin urmare, va fi o săptămână dedicată produselor Lioele :) - brand deja recunoscut pentru BB Cream-urile sale. La final, vă voi spune ordinea în care intenţionez să public review-urile.

Acum, prezentarea anunţată:

Poză de grup... :)


(pot substitui cu succes rujurile!) 

varianta mini - click pe link

Diverse mostre...

Ordinea în care v-am prezentat produsele este şi cea în care voi programa review-urile! Prin urmare, prima cu care ne dăm întâlnire este crema cu extract de melc (în proporţie de 67%) şi cu un complex de ingrediente naturale obţinute din plante; promisiunea unui puternic efect anti age şi de regenerare a pielii sună excelent, ar putea cineva să nege asta?! Că tot spuneaţi că parcă întineresc pe zi ce trece! :))

Vă aştept să îmi spuneţi care dintre produse vă atrage mai mult şi 
al cărui review îl aşteptaţi cu interes? 
Aţi folosit vreun produs Lioele? Ce îmi puteţi spune despre el?


Vă doresc o seară liniştită, iar săptămâna să vă fie cu spor şi cu multă energie!
Pupicei mii, fete dragi!

Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com