11 mar. 2015

Review: Lioele Lip Color Stick (cu swatch-uri pe buze)

Hello, ladies!

A sosit momentul pentru postarea colorată pe care aţi aşteptat-o! Vedetele zilei sunt două creioane pentru buze, aparţinând aceluiaşi brand coreean - Lioele! Denumirea lor originală, completă: Lioele Lip Color Stick. Două nuanţe am primit spre testare din partea Makeup Shop România, veţi vedea mai jos despre care este vorba! Pe site există şi alte două nuanţe disponibile - toate patru poartă nume de fete! Vă recomand să le remarcaţi când intraţi pe pagina acestui produs şi să le faceţi un compliment dacă vă sunt pe plac! :)

(click pe denumire pentru a citi descrierea produsului, pentru a putea studia celelalte două nuanţe şi lista ingredientelor - dacă sunteţi preocupate de acest aspect)



* Cred că deja aţi remarcat designul girlish al creioanelor, arată foarte drăguţ, chiar funny! Vin sigilate în folie transparentă.

* Sunt retractabile şi nu necesită ascuţire (bilă albă, având în vedere că astfel nu se pierde produs). 

* Sunt uşor de manevrat şi, mai ales, foarte uşor de aplicat; mă încântă şi mă uimeşte de fiecare dată precizia remarcabilă cu care se aplică - cred că au luat în calcul faptul că nu suntem toate înzestrate cu un car de îndemânare! E o plăcere aplicarea în sine!

* Pot substitui cu succes un ruj (eu numai astfel le-am folosit), dar pot fi folosite şi ca bază - înaintea aplicării unui ruj!

* Deşi sunt foarte rezistente, au o textură cremoasă, nu usucă buzele, ba chiar le hidratează - datorită uleiurilor minerale prezente în formula lor! Având în vedere calitatea de a fi hidratante, e de precizat că există riscul de a întinde pe faţă creionul, în mod inestetic, în cazul în care îţi atingi buzele/faţa fără să conştientizezi! A-l săruta pe partener fără a-l ruja nu e un obiectiv pe care să vi-l propuneţi! 

Apropos de rezistenţă, vă amintiţi fotografia selfie pe care am postat-o recent pe Fb spunându-vă că nu am aplicat machiaj în ziua respectivă şi că am apelat (pentru a lumina şi a da culoare chipului) la un singur produs cosmetic - unul dintre aceste creioane Lioele? Vă voi prezenta mai jos acea fotografie şi vă rog să ţineţi seama de faptul că aplicasem creionul, servisem masa la părinţi (voi ştiţi cum ne hrăneşte mama de la A la Z!) şi abia apoi am făcut fotografia - uimită de felul în care arătau buzele mele! Se subînţelege că nu am împrospătat, nu am reaplicat creionul!

Vă voi prezenta ambele nuanţe pe care le-am testat şi apoi vă voi spune diferenţele pe care le-am observat între cele două; da,  există unele diferenţe  - cu toate că vorbim despre acelaşi produs - care ţin de alte aspecte decât de nuanţa în sine şi e bine să le cunoaşteţi!

Meet  Candice - o nuanţă de roz pal!
            


Meet Rebecca, o nuanţă de roşu vibrant!!!














Cred că se observă din swatch-urile de mai sus că nuanţa Candice (care, între noi fie vorba, nu mă avantajează deloc!) nu se aplică la fel de uniform precum Rebecca. Necesită mai multă atenţie la aplicare, încât să nu rămână unele dâre pe buze. Rebecca, în schimb, se aplică per-fect! Ambele sunt pigmentate dar, aplicând Rebecca, eu mă simt fascinată de puterea de acoperire pe care o are această nuanţă, pur şi simplu glisează pe buze şi le "îmbracă" dintr-o singură tuşă!

Iată fotografia despre care vă vorbeam anterior!
Aţi spune că am servit un prânz, fără a omite nimic din meniu? 
Eu una... am fost surprinsă în mod plăcut!

Aţi intuit deja că Rebecca este favorita mea, drept care i-am dedicat şi următorul colaj!
 Merită, m-a inspirat! :)

În ceea ce priveşte celelalte două nuanţe disponibile pe site, pe mine mă atrag ambele - atât Ellie, cât şi Jessie. Preţul  la care sunt comercializate este unul rezonabil - 28 de lei; raportul dintre acesta şi calitate este chiar mulţumitor! Dacă doriţi o părere personală, ca şi concluzie, consider că aceste creioane  au potenţialul de a fideliza!

Sunt curioasă dacă vă trezeşte interesul acest produs cosmetic şi 
dacă aţi fi tentate să îl încercaţi!

 Care dintre cele patru nuanţe e preferata voastră, care v-ar avantaja?

Vă aştept cu nerăbdare feedback-ul şi vă trimit pupici coloraţi!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you









 

Blog Template by YummyLolly.com