15 sept. 2013

OOTD: Inspired by a necklace...

Hello, ladies!:)

În urmă cu circa o săptămână vă prezentam aici văratica mea rochiţă albă! Nici mie nu-mi vine a crede că revin atât de curând cu o altă ţinută (ce-i drept, total diferită)!  Fac această afirmaţie deoarece nu am uitat reticenţa pe care o aveam iniţial în această privinţă.

Iată cum blogging-ul poate reprezenta şi o modalitate de a exersa depăşirea unor limite de confort şi de cultivare a încrederii în sine...:) Mi-aş dori atât de mult să fi început asta cu ani în urmă când eram mult mai liberă, când timpul îmi aparţinea într-o măsură mult mai mare; poate că atunci nu aş fi fost pregătită pentru asta, poate acesta este motivul pentru care nici nu s-a întâmplat; nu voi şti niciodată!:)

Nu ne mai batem capul,  lăsăm nostalgia (poate toamna-i de vină; poate-i tendinţa oricărui Rac de a privi în urmă, de a se raporta la trecut) şi vă arăt un colier care mi-e tare drag, un colier Zara care fură  priviri admirative şi îmi aduce multe complimente atunci când îl port (nu frecvent!)...



Din dorinţa de a scoate colierul la plimbare într-o capricioasă zi de toamnă (cu ploaie, cu soare, cu cer nehotărât), am gândit rapid ţinuta pe care o veţi vedea, am luat cu forţa  de braţ soţ-fotograf şi, printre glume, prosteli, strâmbături şi căutări, am reuşit să prindem câteva cadre care sper să vă placă!:)




Sarafanul şi acest sacou se află de circa 10 ani în garderoba mea! Încă le port cu drag... Gentuţa poate fi considerată vintage,  ca şi inelul cu piatră de jad!





După cum aţi observat, colajele sunt de mare ajutor atunci când vrei să evidenţiezi unele detalii dar şi când eşti indecis în ceea ce priveşte pozele pe care doreşti să le prezinţi!:))

Atât pentru astăzi, fete dragi!  Trec la lucru pe frontul numit "Şcoală", nu-mi permit să trag chiulul. Pregătim şi ţinutele ambelor şcolăriţe ale casei; florile pentru doamna învăţătoare şi pentru doamnele profesoare ale Diei aşteaptă răbdătoare în vaze să ofere bucurie... Apropos, tuturor celor ce încep un nou an şcolar, le doresc an bun şi frumos, cu sănătate, cu provocări interesante, cu reuşite! :)

Revenind la subiectul postării, tare mult mi-aş dori să-mi spuneţi dacă v-a plăcut ţinuta mea, dacă aţi purta-o aşa cum este sau dacă aţi aduce unele schimbări!

Colierul e pe gustul vostru? Vouă ce vă inspiră, la ce fel de ţinută l-aţi purta?

Vă pup, vă îmbrăţişez şi vă mulţumesc cu bucurie pentru vizită! 
Duminică faină, cu multă relaxare!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com