10 mai 2013

Review: Crema cu extract de melc, Herbagen

E weeeeeekeeeend!!! Yuuupiiiiii!!!

Exact asa ma bucur eu de faptul ca a venit sfarsitul de saptamana; au fost zile foarte incarcate, am simtit ca timpul e in tabara adversa, ca prioritatile logice ale vietii de adult nu lasa loc si celor care ma pasioneaza, ma relaxeaza si ma bucura!

Stiti de cata vreme vreau sa scriu review pentru crema cu extract de melc de la Herbagen?! Cu multa rabdare,  a sosit si momentul prielnic!


Am descoperit aceasta crema din pura intamplare; dupa ce folosisem in mod repetat crema Lift-Ultra Active de la Aslavital (care imi prieste!), simteam nevoia sa mai alternez cu ceva, sa mai incerc si  un alt produs; am cumparat-o dintr-un plafar, la un pret aflat intre 40 si 50 de lei, avand 100 ml.

*Afirmatiile producatorului:
 

*Ingredientele cremei:

 Cateva impresii in legatura cu utilizarea acestei creme!

Am folosit-o timp de cca 3 luni (de la sfarsitul lunii ianuarie pana la inceputul lunii mai); mai mult de jumatate din perioada precizata, am utilizat aceasta crema doar dimineata, ca baza de machiaj ; seara, aplicam crema Sebium Al de la Bioderma; cand aceasta din urma s-a terminat, am aplicat crema Herbagen de doua ori pe zi (dimineata si seara); numai astfel am reusit sa consum cei 100 ml la timp, avand in vedere precizarea de pe ambalaj: a se folosi timp de 3 luni de la deschiderea flaconului!

*Crema se afla intr-un recipient din material plastic, transparent; culoarea sa este alba, cu usoara tenta galbuie; textura este foarte lejera, nu e deloc grasa; la aplicare, iti da senzatia ca e posibil sa fi dozat in exces insa, prin masaj, intra uimitor de repede in piele, absorbindu-se complet!




*Are un parfum destul de intens, floral - fresh, placut (asa il percep eu, nu m-a deranjat in niciun fel, dimpotriva!)...

*M-a impresionat prin faptul ca hidrateaza in mod evident, pe termen indelungat - nu-mi amintesc ca vreo alta crema sa ma fi surprins atat de tare prin capacitatea de hidratare a pielii, e punctul forte nr 1 al acestei creme!


Analizand "promisiunile" notate pe ambalaj, comparand cu ceea ce am observat si constatat in timp, pot stabili urmatoarele puncte forte vs puncte slabe ale acestui produs:

Puncte forte
- tenul meu a fost realmente hidratat, dobandind un aspect catifelat;
- a crescut in mod vizibil luminozitatea si elasticitatea pielii;
- este o excelenta baza de machiaj;
- pe parcursul utilizarii, am simtit mult mai rar nevoia de a face un peeling tenului;
- crema se absoarbe rapid in piele, fara a lasa urme grase;
- raportul calitate/pret ca si cel cantitate/pret este unul foarte bun;
- sistemul airless impiedica posibila dezvoltare a unor bacterii;
- se incadreaza aici si termenul de valabilitate de la deschiderea flaconului, termen destul de scurt (3 luni) - intuiesc ca e vorba despre compozitia cremei si despre perioada in care sunt active ingredientele.

Puncte slabe
- petele (pigmentare sau de la cosuri) nu au fost eliminate - dar se stie ca acesta e un obiectiv dificil;
- nici pentru zona cu tendinta de ingrasare - zona T, nu am observat imbunatatiri;
- ma asteptam la mai mult in ceea ce priveste efectul antirid (cu toate ca e recunoscut faptul ca si acesta e un obiectiv greu de atins, odata formate ridurile);
- lipsa factorului de protectie solara.

Nota: 8,5 (cu exigenta acordata!)

Concluzionand: 
Este o crema buna, mie mi-a placut mult si este compatibila tenului meu normal /mixt (mai exact: normal/mixt pe timp de iarna si mixt cu tendinta de a fi gras pe timp de vara) ; o recomand si o voi recumpara in mod sigur, cel mai probabil la toamna/iarna caci am decis (tarziu, recunosc!) sa folosesc in sezonul cald numai creme cu SPF!


Fetelor, sper sa gasiti a  fi util acest review si sa va placa... Daca aveti intrebari, 
le astept si va voi raspunde cu drag!

Sunt curioasa: ati folosit aceasta crema? Care e parerea  voastra in legatura cu ea? 
Ati folosit alte creme pe baza de extract de melc, v-au impresionat? 

Va pup si va imbratisez cu drag!
Sa va bucurati de weekend!:)

    Ilda
Lavender Thoughts to you








 

Blog Template by YummyLolly.com